X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ubrugte Mega Drives på eBay


Svar
SvovlSvovlSkrevet 08/10-06 11:51 
Hej,
Jeg fandt en amerikansk eBay shop der havde 3 ubrugte PAL Mega Drives til salg, jeg har selv købt en af dem.

Der er den her komplette Mega Drive pakke med 2 controllere og Sonic 2, eneste fejl er en lille vandskade på kasse:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200018654549&ssPageName=MERC_VIC_ReBay_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=200023010022&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=CategoryProximity&refwidgettype=cross_promot_widget

Og så den her, som er det samme som foroven, men uden Sonic 2, og en lidt grimmere skade på kassen:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200023009677&ssPageName=MERC_VIC_ReBay_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT&refitem=200023010022&itemcount=4&refwidgetloc=closed_view_item&usedrule1=CategoryProximity&refwidgettype=cross_promot_widget


Han havde også en som var helt mint, som jeg købte, poster igen når jeg får den ind ad døren og har mulighed for at tage et kig på den...

Forsendelsen fra USA er lidt pebret, $65 med luftpost.
Jeg endte med at betale noget i stil med 750 kr for maskine og forsendelse, men de to ovenstående bliver nok en smule billigere.

Mvh.
Clemens
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-06 12:36 
Tjahh... jeg gav selv lidt over 300 kr for min egen boxed nær mint MD2, som jeg købte på QXL. Forsendelsen var så også væsentligt billigere. Så det kan godt lade sig gøre for mindre, hvis man har lidt tålmodighed ;)
AV Intelligent Terminal
SvovlSvovlSkrevet 08/10-06 12:44 
Ja man kan være heldig :-)

Min tålmodighed var dog ved at være opbrugt ;-)

Nu skal jeg bare se om jeg kan finde et billigt MD2 Scart kabel et sted...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-06 12:47 
Om ikke andet, kan jeg lave et til dig :)
AV Intelligent Terminal
KillerBean2KillerBean2Skrevet 08/10-06 18:13 
Jeg har selv lavet og solgt/byttet en 10-15 stykker væk det sidste års tid. Men materialerne er bare ubehageligt dyre :/ Man skal lave kablerne i meget store antal, hvis det skal kunne betale sig, så indtil videre har jeg ikke tjent noget nævneværdigt på mit foretagende...

Det kunne være, jeg skulle udvide forretningen lidt. Men det bliver ikke før, jeg har fået skrabet lidt startkapital sammen :D
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig