X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

San Andreas-spørgsmål


Svar
XiwanaXiwanaSkrevet 12/09-06 23:17 
Det kan godt være, at følgende spørgsmål er en smule dumt, men nu spørger jeg altså alligevel:

Jeg står overfor at skulle købe San Andreas da det i øjeblikket er nedsat - jeg har godt nok dårlige erfaringer med PS2-udgaven, men jeg sætter min lid til, at xbox-versionen er langt bedre. Forretningen har dog både spillet med hhv. originalt cover og i en budget-udgave. Er der nogen som helst forskel på de to udgaver? Det plejer der jo normalt ikke at være, men ville nu bare lige chekke en ekstra gang.

Og et tillægsspørgsmål: Mht. drive-by-shooting udføres det så som i GTA-doublepack'en (ved brug af højre analogstick og click på samme) eller er det en kombination af black/whitebuttons + b-knappen (således som jeg har læst det beskrevet i en anmeldelse)?
[inspirational quote here]
NaieraNaieraSkrevet 12/09-06 23:18 
Der er ingen forskel.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TLTLSkrevet 13/09-06 00:05 
Hvis der er nogle opdateringer så findes de i platinum-udgaven, så hvis du ikke har i sinde at sælge videre, er det bedst at tage den.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
XiwanaXiwanaSkrevet 13/09-06 01:04 
TL>
Hvis der er nogle opdateringer så findes de i platinum-udgaven, så hvis du ikke har i sinde at sælge videre, er det bedst at tage den.

Det var skam også hvad jeg havde tænkt mig at gøre. Desværre ser coveret bare så mange gange pænere ud i originalversionen, men det overlever jeg nok.
[inspirational quote here]
CoreCoreSkrevet 13/09-06 07:02 
Xiwana>
Og et tillægsspørgsmål: Mht. drive-by-shooting udføres det så som i GTA-doublepack'en (ved brug af højre analogstick og click på samme) eller er det en kombination af black/whitebuttons + b-knappen (således som jeg har læst det beskrevet i en anmeldelse)?

Den sidste...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
XiwanaXiwanaSkrevet 13/09-06 16:56 
Core>
Den sidste...

Og der er ingen som helst mulighed for at kunne konfigurere styringen, eller?
[inspirational quote here]
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig