X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Problemer med mit HDTV


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 11/08-06 21:32, rettet 11/08-06 21:33 
Hey folkens,

siden jeg købte mit LE32M61B fra Samsung af, har jeg haft et lille, omend temmelig irriterrende problem.

Det drejer sig om, at når fjernsynet skal vise "hudfarver", såvel i almindelig opløsning som i HD på min Xbox 360, så viser det enkelte koncentrede orange plamager, i stedet for krystalklar hudfarve. Det er naturligvis drønirriterrende. Er det n... Se hele indlægget


Denne model...
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
56 emne(r).
« < 1 2

Svar
NaieraNaieraSkrevet 09/09-06 14:17 
Det er for længst bekræftet at der ikke vil være video udgang på HD-DVD drevet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-06 14:20 
Men er selve maskinen ikke i stand til at vise et digitalt billede så?
Spiller nu: Phantasy Star IV
NaieraNaieraSkrevet 09/09-06 14:24, rettet 09/09-06 14:24 
Nej, ikke med den nuværende video udgang.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/09-06 14:29 
Lame :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 27/09-06 16:54 
Hvad er der sket siden sidst? TV'et har været en tur hos Proshop i Århus, hvor det stod og gloede i en uge. Derefter sendte Proshop mit TV til Strax Service igen (som ligger 1 km fra min bopæl). Forstår ikke helt, hvorfor mit TV skulle et smut forbi det jydske, inden det kunne lande her i Tåstrup igen. Anyways, Strax Service har nu mit TV, og har bestilt diverse reservedele (bl.a. ny front og mainboard). Så er det bare at vente... igen igen. *Suk*.

Fronten er bestilt, fordi de naturligvis ikke kan fjerne de ridser, de lavede på værkstedet. Så må vi håbe, at de ikke laver flere ridser igen - for så får det de lige tilbage i hovedet. Har planlagt at teste TV'et på værkstedet, inden jeg tager det med hjem igen - gider ikke igennem det samme forløb med at sende tilbage til jylland igen osv. Så snart Strax Service melder, at TV'et er klar til afhentning, så tjekker jeg for ridser, farvefejl m.v.

Sæbeoperaen fortsætter.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 23/11-06 23:03 
Hvordan står det til, har du fået nyt tv eller hvordan?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
56 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig