X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Water-cooled Xbox 360


Svar
GreaseballGreaseballSkrevet 04/08-06 22:09 
Træt af 360'eren larmer for meget? Så var en mindre ombygning måske en ide.

CVG
IqonIqonSkrevet 04/08-06 22:22 
Men er det ikke dvd-drevet der står for langt størstedelen af Xbox 360'ens støj? Så virker det da som lidt overkill at vandkøle den :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 04/08-06 22:57, rettet 04/08-06 22:57 
ja, i min 360'er er det ihvertfald DVD drevet der larmer... så vandkøling virker også lidt latterligt efter min mening.
GreaseballGreaseballSkrevet 06/08-06 22:51 
Syns ikke mit DVD-drev er så slem når jeg ser film eller spille de gamle spil. Men når man køre 360 spil så larmer den, ved ikke om det er drevet eller nr. 2 vifte som sætter igang? Det kan jeg ikke huske lige PT.

Virker også mere som han har sat vandkøler i for at køle den bedre.
I've played it for 24 hours without any problems. The temperature of all the components is a far lower than when the console was unmodified. A modded console will run some bigger games better than a stock system as its cooled components will work more efficiently.

Men hvem orker at side og spille 24 timer i træk, medmindre det er til et træf ;)
BeanoBeanoSkrevet 06/08-06 22:57 
Greaseball>
Syns ikke mit DVD-drev er så slem når jeg ser film eller spille de gamle spil. Men når man køre 360 spil så larmer den

Også min observation - grunden er efter sigende at når man spiller 360 spil fra DVD, spinner drevet hurtigere end hvis det bare er DVD film eller Xbox spil.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig