X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hjaelp til indkoeb i Japan


Svar
JAAJAASkrevet 13/07-06 13:07, rettet 13/07-06 13:07 
Jeg er i Osaka for tiden, og var i dag i Super Potato, men det var alt for overvaeldende, saa jeg endte med bare at gaa ud med et PSP spil (en PSP koster 1000 kr!). Jeg er ikke retroekspert og kunne derfor godt bruge nogle gode raad/ideer til, hvad man skal vaere paa udkig efter. Det hele er paent billigt og det meste i formidabel stand. Af specifikke spoergsmaal har jeg, hvilken Saturn, jeg skal vaelge. De har baade de hvide og saa de graa med blaa knapper. Begge koster omkring de 150 kr., saa prismaessigt er det lige meget, men jeg vil da helst have den mest sjaeldne. Hello Kitty Dreamcast i original box til ca. 500. Godt koeb? Famicom disk drive til ca. 100? PCE Duo R (og RX) til omkring 350 kr? Hvilke JP specifikke Saturn spil skal jeg kigge efter? Og saa ellers bare gode tips og ideer. Haaber nogen kan og gider at hjaelpe!
RJKRJKSkrevet 13/07-06 13:19 
Hvide og grå Saturns er mig bekendt lige udbredte. Det er de to standardmodeller i Japan. Den grå er den ældste.

Til prisen kan der vel ikke gå noget galt med at købe noget som helst af det du nævner. Du kan da altid sælge dem for det dobbelte herhjemme ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 13/07-06 13:53, rettet 13/07-06 14:00 
*misundeligheds-savle* :)

Go shoppingtur....

edit
men til saturn skal du vel gå efter shooters, der er jo meget godt at få:
Don- og Dodonpachi
Soukyugurentai
Batsugun
Battle Garegga
Metal Black

Det er i hvert fald noget der altid er godt at få fat i (hvis der to køber du bare lige til mig, jeg vil gerne generhverve mig dem hehe).

Elevator Action Returns vil du nok også blive glad for.
Hvad sker der?
dRxLdRxLSkrevet 13/07-06 14:06, rettet 13/07-06 14:08 
Hils min bror hvis du løber ind i ham. Han kunne måske hjælpe dig lidt rundt i Den Den. Han har jo haft lidt længere tid til at rekognisere der og kan også efterhånden en del japansk.

Han siger i øvrigt at et problem med Super Potato er at de ved hvad tingene er værd. Der skulle være masser af skrammel butikker rundt omkring hvor de rigtige fund ligger og venter upåagtet.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 13/07-06 17:14 
la0s>
men til saturn skal du vel gå efter shooters, der er jo meget godt at få:
Don- og Dodonpachi

De er bedre til PlayStation. Sidstnævnte er ved at være en smule sjælden, så når JAA nu er i Japan, skulle han jo næsten kigge lidt efter den.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 14/07-06 04:22 
Takker for buddene indtil videre! Og ja, drxl, alene i samme gade var der flere butikker i samme stil, hvor tingene var billigere. Ikke med samme tykke Fantask-agtige stemning som i Super Potato, men naar der f.eks. er 150 kr at spare bare paa en GBA Micro (som eksempel), saa til helvede med stemningen.
psychomantispsychomantisSkrevet 15/07-06 20:50 
Jeg tror jeg ville prøve at finde det her sted, hvis jeg var der...

Her
dRxLdRxLSkrevet 15/07-06 21:57 
Gud fader bevare os.
Så vidt jeg kan se ligger det i nærheden af Tokyo og ikke Osaka.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JAAJAASkrevet 17/07-06 13:57 
Det er nu ikke fordi man savner udvalg af brugte spil her i Osaka, men jeg tager nok til Tokyo igen om en uge eller to, og saa er den butik da helt sikkert paa programmet. Tak for tippet :) Foreloebig er det ikke blevet til andet end en GBA Micro og et par spil samt Tokyo Highway Challenge til PSP (ugh, loadttider). Microen er bare saa meget mere baerbar/brugbar i togene her end den PSP, jeg slaebte med. Men det skal nok blive til mere :D
JAAJAASkrevet 28/07-06 18:15, rettet 28/07-06 18:18 
Jeg har faaet mig en smuk hvid Saturn og en bunke spil, men jeg er ikke faerdig endnu!

Elevator Action Returns koster ca. 160 kr. alle steder. Det virker umiddelbart som lidt meget. Er det 160 vaerd i sjov, eller bliver jeg toerret?

Dodonpachi, ogsaa til Saturn, koster et sted omkring de 200 kr. God pris?
dRxLdRxLSkrevet 28/07-06 18:58 
Hvor meget måtte du slippe for en hvid Saturn?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 28/07-06 21:30 
JAA>
Dodonpachi, ogsaa til Saturn, koster et sted omkring de 200 kr. God pris?

Det er ikke en revolutionerende pris, eller noget i den retning ;), men det er OK. Det er dog stadigvæk bedre til PSX :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JAAJAASkrevet 29/07-06 16:18 
Takker for svaret :) Vil stadig gerne hoere om Elevator Action Returns.
Per SPer SSkrevet 29/07-06 17:26 
Jeg synes det er pengene værd. Bare husk at det er med på Taito Legends 2 opsamlingen i en, såvidt jeg kan se, korrekt udgave i forhold til Saturn versionen.

Man åbner op for det originale Elevator Action efter gennemførelse i Saturn versionen. Det ved jeg ikke om man gør í Taito Legends 2.

Sjovest i multiplayer.

Min og Laos P:R vurdering
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig