X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

B: 1GB SD til 512MB SD...


Svar
dchangdchangSkrevet 09/06-06 07:25 
Jeg har lige købt et brugt kamera, og derfor købte jeg et 1GB SD-kort fordi de er så billige. Men nu har jeg fået kameraet og finder så ud af den kun understøtter op til 512MB.

Mærket er Kingston og det er kun lige pakket ud og puttet i.

Nogen der har et 512MB som vil bytte + måske et eller andet smånips af spændende art til mig?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 09/06-06 09:59, rettet 09/06-06 12:21 
Jeg har et 512Mb Apacer SD kort, jeg smider et næsten nyt Metroid: Zero Mission til GBA oveni hatten =)

Jeg er selvfølgelig villig til at forhandle.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dchangdchangSkrevet 09/06-06 20:06 
Jeg har desværre ikke GBA, men er da interesseret i andre spændende ting. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 10/06-06 18:49 
Nu har jeg lige kigget på EDB-priser.dk og 1GB koster ikke al-verden. Ærligt talt er jeg begavet med så lidt kræmmer-mentalitet at jeg ikke orker at gå ind og veje værdien af ting op mod hinanden når det drejer sig om så små beløb.

Jeg er sikker på at du finder en spændende måde at omsætte dit 1GB kort på, måske kunne du bytte det hvor du har købt det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dchangdchangSkrevet 10/06-06 19:10 
Nu havde jeg heller ikke tænkt mig alverden i bytte, men min hjerne kan ikke få mig til at bytte det ligeover. :-)

Men jeg kan ikke bytte, har brudt emballagen.

Hvad siger du til at give en 50'er oveni, er det ikke fair nok?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 10/06-06 19:24 
50kr. er mere end forskellen på 512MB og 1GB (134kr og 176kr) oveni det kommer der så forsendelse. Jeg vil gerne hjælpe dig, men er principielt imod om at jeg skal have penge op af lommen for at gøre det. Beløbets ringe størrelse gør det selvfølgelig til en principiel diskussion :-p

Tilbuddet om 512MB + Metroid Z:M står i øvrigt stadig ved magt, spillet kan du jo så bruge til at klunse dig til noget andet ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dchangdchangSkrevet 10/06-06 19:26 
Jeg gnaver lige på den. Sender lige en pm senere. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig