X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Superkitsch på TV2 Zulu kl. 23:20!


Svar
Per SPer SSkrevet 19/05-06 19:43 
Oh! My Zombie Mermaid.

Originaltitel: Ah! Ikkenya puroresu.

Lederen af bryderklubben Zero, Kouta, holder en stor fest i organisationens nye lokaler. Pludselig crasher den grove og ultravoldelige Ichijoh festen, og begynder at uddele gevaldige cirkelspark og halve Nelsoner.

Zero-bryderne springer på ham, og nu udvikler der sig en gigantisk kamp, som smadrer de nyrenoverede lokaler fuldstændig. Bagefter bliver Koutas kone Asami ramt af en mystisk sygdom, der får hende til at forvandle sig til en havfrue - og som om det ikke er nok, må Kouta og hans brydere rense et hus for grumme monstre, zombiebrydere og andre kampsportsdæmoner inden det kan blive deres nye hovedkvarter.

Medvirkende: Kouta Shishioh: Shinya Hashimoto, Nami: Sonin og Ichijoh: Nicolas Pettas. Instruktion: Naoki Kudo.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KamekKamekSkrevet 19/05-06 20:44 
Den lyder jo fantastisk! Den skal da opleves!

Jeg kan ikke umiddelbart finde den på Imdb.
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 19/05-06 22:14 
Det ville ikke overrakse mig, om den endnun ikke er opført på IMDB. Klippet de viste i Gintberg i Japan tydede også på, at den udelukkende bliver vist, fordi hovedskurken er den dansker der blev interviewet af Gintberg - sjældent har jeg set så kikset brug af kunstigt blod :)
元気ですか。
nerosnerosSkrevet 19/05-06 23:52, rettet 19/05-06 23:58 
Ja jeg så godt det med Gintberg. Det så nu ret sjovt ud så jeg ser det nu, og det er god underholding må man sige med et glimt i øjet.
Bashful Neophyte
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 20/05-06 06:54 
Jeg så godt reklamerne for den på TV2. Alene det de kunne nå at vise på 20 sekunder fik mig til at savne Zulu igen :(
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig