X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rogue Galaxy 05/05/06?


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/05-06 23:14 
Ifølge Gamefaqs.com som efter min mening altid har været ret gode til det med releases, siger at Rogue Galaxy vil komme ud i EU i overmorgen: http://www.gamefaqs.com/console/ps2/data/929240.html


Kan det overhovdet passe? Lyder for godt til at være sandt! Hvornår var sidste gang vi fik et stort profilerede spil før amerikanerne:S?
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 03/05-06 23:17 
Jeg tror ikke det passer. Jeg har i hvert fald ikke set spillet på nogen af distributørernes releaselister. Jeg tror tidligst det kommer til efteråret.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
GreaseballGreaseballSkrevet 04/05-06 00:10 
HVIS det udkom i overmorgen. Så tror jeg nok der måske bare havde været lidt mere hype omkring det.
BeanoBeanoSkrevet 04/05-06 00:39 
Ja, den dato holder ikke... desværre ;)
jaesjaesSkrevet 04/05-06 11:28 
Games Press siger første kvartal af 2007.
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/05-06 16:28 
doh:(


Hvor lang tid til Yazuka, KH2, Okami og FF12?
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 05/05-06 17:41 
Pan Vision har dated Yakuza til oktober. Svjh er der ikke danske releasedatoer på resten. Jeg forventer dog at KH2 kommer snarest.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 05/05-06 18:35 
gamefaqs siger den 26 Maj, men måske er det også løgn og lagkage>:(
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 05/05-06 19:06 
Det er også eneste dato jeg har hørt, men den er også meget tvivlsom...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 06/05-06 13:55 
Sony viser Rogue Galaxy frem på E3, så jeg går stærkt ud fra at det ikke kommer før om noget tid.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig