X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Eksamenstid...


Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/05-03 18:02 
i denne eksamenstid ville det jo være lidt opmuntrende at få bekræftet, at man ikke er den eneste der lider i disse dage. jeg mangler de sidste mundtlige eksamener før jeg kan kalde mig student...hvem er også igang med at forberede sig til eksamener? lad os græde sammen!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
57 emne(r).
1 2 > »

Svar
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/05-03 18:02 
i denne eksamenstid ville det jo være lidt opmuntrende at få bekræftet, at man ikke er den eneste der lider i disse dage. jeg mangler de sidste mundtlige eksamener før jeg kan kalde mig student...hvem er også igang med at forberede sig til eksamener? lad os græde sammen!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dchangdchangSkrevet 27/05-03 18:06 
Du må godt låne min skulder. Jeg har stadig traumer efter jeg blev HF-student sidste år. 8 mundtlige eksamener og en skriftlig. Heldigvis blev smerterne dulmet dengang med en ordentlig stak bajere! Det kan du glæde dig til! :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 18:06 
Ja, det var på tide en tog sig sammen til at skrive det, :D

nå, men jeg vil også lige græde lidt med dig! NM1

Jeg ska til Mundtlig eksamen imorgen (dansk) og jeg er bestemt ik glad for det, kommer sikkert op i en old-nordisk saga-historie. :(
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
dchangdchangSkrevet 27/05-03 18:09 
Vær glad for at komme op i det. Jeg kom op i Folketingsvalget i 1978. Hvor fedt var det måske?... :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
NaieraNaieraSkrevet 27/05-03 18:11, rettet 27/05-03 18:11 
Jeg tror min matematik mundtlige eksamen her d. 19., 16 dage efter min teknologi mundtlige, slår det meste...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
olmeolmeSkrevet 27/05-03 18:12 
Man sidder og ærgrer sig over ikke at læse mere, det var sq tider ;-)
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 18:12 
Ajrh okay, den var Nasty, men en go gamel Nordisk Saga, er heller ikk for Sarte Sjæle :(

Glæder mig OVERHOVED ikk til Matematik 8-(
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/05-03 18:12 
nåeh, så er man altså ikke den eneste! har lige været oppe i engelsk idag (en lille 10'er), og mangler så bare lige billedkunst og old før jeg får huen...dejligt? det tror jeg vist nok. bajere? ja tak!

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 18:13, rettet 27/05-03 18:13 
olme >
Man sidder og ærgrer sig over ikke at læse mere, det var sq tider ;-)

Luk da ;D

EDIT: Nice NM1
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
PlaykidPlaykidSkrevet 27/05-03 18:15 
Jeg er bare glad for at vi kan kun kan RISIKERE at komme op i Tysk og i Kemi:)

Men nøøj, man bliver stresset af alle de opgave afleveringer!
Spiller nu: Halo 3
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 18:16 
Ok, vildt KAN KUN KAN :D PlayKid
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
NaieraNaieraSkrevet 27/05-03 18:19 
PS2 playkid >
Men nøøj, man bliver stresset af alle de opgave afleveringer!

Glæd dig til andet år... (og mon ikke jeg ville sige præcis det samme hvis det var tredje år jeg var ved at være færdig med?)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PlaykidPlaykidSkrevet 27/05-03 18:23 
Forhåbentligt ikke, for så bliver jeg bare stresset hele sommerferien;)
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 27/05-03 18:25 
Har taget matematik eksamen, som jeg gerne skulle ha' bestået. Frygter dog den praktiske og teoretiske el lære eksamen.
» a winner is you «
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 18:27 
min eksamen er jo kun FS10, :D (Kun og kun) de er Grumme nok
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 27/05-03 18:28 
Åhhh græde, det vil jeg ---> mangler en teknologi mundtlig sammen med to andre mundtlige eksamener før jeg er færdig som student ..... Og hvor svært er det lige at læse, når solen skinner udenfor og kammaraterne står med kolde pils? :'(
I win, you loose
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 27/05-03 18:29, rettet 27/05-03 18:30 
Ja jeg er helt vild, har nemlig lige afleveret (eksamens- og bachelor-)projekt, som jeg har arbejdet med siden feb/marts og brugt <10 timer/dagen (hver dag også weekends) på siden påske. Så jeg er både smadret, træt og vildt lettet.
Så nu skal jeg have slappet lidt af og have spillet en masse inden jeg skal til eksamen i det.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 18:30 
Det er rigtig, det er pisse iriterende, at skulle til eksamen, når de andre kan drikke sig hammer-lamme hverdag, men man selv sidder med Ekstrem Krampe i maven :D

men når jeg så er færdig med eksamen ska jeg nok indhente de spildte øl jeg kunne have fået :D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
APHAPHSkrevet 27/05-03 18:31 
om 2 uger skal jeg forsvare mit projekt til svendeprøven som kommunikations elektriker
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 18:31 
El og Lykke :D
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
KeenKeenSkrevet 27/05-03 18:32 
PS2 playkid >
Jeg er bare glad for at vi kan kun kan RISIKERE at komme op i Tysk og i Kemi:)

Jeg må give dig helt ret

min "læseferie" begynder jo her den 6 og jeg har ikke en gang fået ad vide hvad jeg skal op i!!! Men sådan er det vel når man går i 1.g
PlaykidPlaykidSkrevet 27/05-03 18:35 
Ok, vores begyder godt nok d. 5.
Vi får også først noget at vide på det tidspunkt, og vi kan faktisk risikere at komme op i et af fagene om Fredagen, hvilket jeg synes er lidt for dårligt.
Spiller nu: Halo 3
PapandPapandSkrevet 27/05-03 18:39 
2 års HHX. EU og International økonomi eksamen d. 10 juni. Det er et kæmpe problem, når ens fraværs % i faget er på 40!

Jeg håber de højere magter er på min side den dag...
Spiller nu: Mass Effect 2, Star Wars: The Old Repu..., League Of Legends
FanboyFanboySkrevet 27/05-03 18:49 
Jeg skal op i mundtlig matematik i morgen (folkeskolens afgangsprøve).
GatmanGatmanSkrevet 27/05-03 18:49 
Jeg har heldigvis overstået 4 af mine 7 eksamener i år, men mangler stadig oldtidskundskab, religion og idræt inden jeg kan kalde mig selv for student.
*Gaaaaab*
JinkJinkSkrevet 27/05-03 19:17 
Jeg går 9. klasse og har været igennem de skriftlige eksamner og nu mangler jeg kun de mundtlige, men nøj hvor er det rart at have læse-FERIE!

Forventede Skriftlige prøve karaktere:

Dansk retstavning: 8
Skriftlig dansk: 8-9
Blækregning: 10-11 (bliver nok lidt skuffet hvis jeg får 10, for jeg har altd fået elleve til termins og årsprøve, men ved jeg har lavet 2 dumme fejl allerede)

Mundtlige prøver:

Engelsk: var oppe i det idag og fik 9
Matematik: Håber på 11 :)
Tysk: 6-8 :(
Fysik og kemi: 10-11 håber jeg
Dansk: ingen anelse men nok fra 8-10
la0sla0sSkrevet 27/05-03 19:21, rettet 27/05-03 19:40 
jeg sidder i øjeblikket og kigger på eksamen... 2 styks, en almen videnskabsteori der er en walk over.. og så den noget mere irriterende og svære Erkendelsesteori og Metafysik... når de er afleveret er det til gengæld også sluuuuut!!! med det fag...
Hvad sker der?
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/05-03 19:21 
Fik et 6 tal til matmatik....:(

Jeg har fordømt min lære og sensor..... Så for jeg sådan en skod opgave om Lego..... Skod.....

Så når jeg prøver at lave noget andet(forsøgte sandsynligvis regning med Rouge Leader polygoner), så går de helt amok....

Ærlig talt, så synes jeg det er for dårligt at man ikke kan lave om hvad man ville. Også fordi jeg havde forberedt de tal!
Well crucify the insincere tonight...
seebergseebergSkrevet 27/05-03 19:28 
Har også gennemført de skriftlige prøver for eksamen i 9. klasse og synes det gik rigtig godt (har dog ikke fået resultaterne endnu)

i dag var jeg så til eksamen i mundtlig engelsk og der skorede jeg et 7 tal wiiii...

(min stærke side ligger i tysk, hvor jeg har fået 11 i årskarakter :D)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
dchangdchangSkrevet 27/05-03 19:54 
Hey Nowhereman

Hvis det kan trøste dig mht billedkunst, fik jeg 03 sidste år! :-)

Fandt hurtigt ud af det var et pigefag, og at man ikke gjorde undtagelser.

Meeen jeg fik da nogle pæne tøjskitser og smykker ud af det....... *g*
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ckruseckruseSkrevet 27/05-03 20:11 
Eksamen i kemi, årsprøve i engelsk og fysik.. det er lige en små 360 sider der skal læses.. :(
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 27/05-03 20:11 
dchang> pigefag? hehe, vi er da en 6-7 drenge på holdet trods alt! har sgu ikke noget i mod det, har godt styr på det.

/NM1
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
dRxLdRxLSkrevet 27/05-03 20:20 
I klager jer som et helt sækkepibeorkester, man skulle tro I fik penge for at udstille jeres svaghed i offentligt. Hvis I synes det er så hårdt, så drop ud og bliv håndværkere, så kan I også dyrke hangen til basere socialt samvær på alkohol indtagelse...

<fucking svagpissergeneration>
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MadsMadsSkrevet 27/05-03 20:22 
dRxL >
så kan I også dyrke hangen til basere socialt samvær på alkohol indtagelse...

Er det ikke definitionen på socialt samvær? ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dchangdchangSkrevet 27/05-03 20:23, rettet 27/05-03 20:23 
Mon ikke du skulle have lavet om på den tagline, Drxl?
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
dRxLdRxLSkrevet 27/05-03 20:24 
Snarere definitionen på en taber.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MadsMadsSkrevet 27/05-03 20:26 
Indtagelse af alkohol = taber ?
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dRxLdRxLSkrevet 27/05-03 20:26 
dchang >
Mon ikke du skulle have lavet om på den tagline, Drxl?

Tja så længe det jeg skriver er rigtig og problematisk, så er det jo bare ærgerligt hvis nogen føler sig ramt.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 27/05-03 20:29 
Teki >
Indtagelse af alkohol = taber ?

Bare det at du stiller spørgsmålet, viser at holdningerne har flyttet sig enormt meget fra 50'erne og 60'erne hvor velfærdssamfundet blev opbygget. Nu er det ved at gå op i hat og briller, ligesom romerriget også gik i forfald.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/05-03 20:40 
ROFL.... Hvis der er nogen der kan få mig til at knive en tåre så er det dig Drxl..... Hvad skrev du egentlig?

..... Det gør sgu ikke noget, men jeg tror nogen har ændret den....

De højere magter bryder sig heller ikke om mit navn..... Men det lever videre igennem, gedens farfar:/

Ang. ja jeg er en svagpisser, men jeg er også stolt af det..... Som om det betyder noget at jeg kun for 6..... Hell.... Folk siger jeg aldrig kommer til at blive til noget, men jeg skal nok vise dem.... Om 10 år kommer jeg til at køre min egen traktor:rolleyes:
Well crucify the insincere tonight...
SoqratesSoqratesSkrevet 27/05-03 21:18 
dRxL >
Teki >
Indtagelse af alkohol = taber ?

Bare det at du stiller spørgsmålet, viser at holdningerne har flyttet sig enormt meget fra 50'erne og 60'erne hvor velfærdssamfundet blev opbygget.

Hvad havde du regnet med, et samfund er jo i konstant udvikling. Barrierer flytter sig, meninger skiftes og verden forandrer sig. Idealerne er vel reelt de samme men er bare blevet omformuleret som de vel også skal for at kunne tilpasse sig.
la0sla0sSkrevet 27/05-03 22:02, rettet 27/05-03 22:03 
dRxL >
I klager jer som et helt sækkepibeorkester, man skulle tro I fik penge for at udstille jeres svaghed i offentligt. Hvis I synes det er så hårdt, så drop ud og bliv håndværkere, så kan I også dyrke hangen til basere socialt samvær på alkohol indtagelse...

<fucking svagpissergeneration>

Ja tude tude.... så kan man jo måske sige at du Metatuder... tuder over at der tudes....
Hvad sker der?
JoachimMAJoachimMASkrevet 27/05-03 22:26, rettet 27/05-03 23:06 
Fik at vide at jeg skulle op i Kemi studentereksamen, og nogle årsprøver. Da jeg stinker til Kemi, bliver jeg nok lige nødt til at kigge i en bog i nogle timer
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 22:40 
Jeg har slet ikk været oppe i Tysk eksamen i 9. eller 10. da jeg valgte at tage tysk fra, snakker sgu nok tysk når jeg er et smut over grænsen. desuden ska jeg aligevel bare bruge fingerne efter 10. så de skide Udsagnsled og Grundled, kan de stikke op et HVIS sted. det er det samme som Komma og Punktum, det har jeg lært ved at skrive her på forum'et og ved at chatte. jeg fattede ikk at sætte komma i skolen, det var først efter jeg fik Internettet. og engelsk, det er sgu mest mig selv der har lært det via at skrive/snakke engelsk på Computeren.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
SaturinoXSaturinoXSkrevet 27/05-03 23:53 
er der ikk andre der har det som mig i Overstående indlæg?
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
RaGeRaGeSkrevet 28/05-03 02:29 
Har du ikke læst dit eget indlæg igennem da? ;D
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
RitesRitesSkrevet 28/05-03 07:03 
Jeg gad heller ikke at gå op til Tysk.
Karakteren ville trække ned, jeg kan ikke tysk og har ikke brug for det.

Mange timer blev spildt med tysk i folkeskolen. Ingen grund til at spilde mere.
» a winner is you «
FanboyFanboySkrevet 28/05-03 09:27 
Jeg går ikke op i tysk, men følger bare undervisningen :) Mig og min tysklærer har aftalt at hvis jeg bare laver LIDT skal jeg nok få 6 på min årskarakter, så det gør jeg. Men ellers har jeg ikke en hat at bruge tysk til, når jeg skal på mat-gym næste år. Men når jeg har haft det i 7. og 8. syntes jeg det ville være dumt at droppe det helt.

Jeg har det lidt ligesom dig Xpert, jeg har faktisk lært det meste af det engelsk jeg kan, via. spil og nettet, det eneste jeg har lært i skolen er at snakke det, og har lært gramatikken.
TLTLSkrevet 28/05-03 12:36, rettet 28/05-03 12:37 
Jeg skal ikke til eksamen. Men jeg skal finde en lærerplads inden august. Ellers er min uddannelse finito og jeg er tvunget til at tage et skod arbejde, indtil jeg skal ind til militæret (Juni 2004).

Hvis dette sker, starter jeg nok på en elektriker uddannelse til februar 2005...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
SaturinoXSaturinoXSkrevet 28/05-03 12:38 
RaGe >
Har du ikke læst dit eget indlæg igennem da? ;D

Jo, bare rolig, Stef. Claus. Con.
Mess With Me, You Mess With Moi Familia - Vatos Locos!
57 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig