X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

THQ til København


Svar
dRxLdRxLSkrevet 04/04-06 22:16 
De åbner et kontor her i byen, så er det bare med at sikre jer drømmejobet drenge (og piger).

Jeg har ikke selv rigtig spillet noget fra dem.

Fra DR-nyheder
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MrCaseMrCaseSkrevet 05/04-06 11:22 
Så for pokker...
Det er da et godt tegn!... spændende spændende..

...sjovt at Deadline ikke er nævnt i artiklen.. de har da solgt et par kopier af deres sidste spil.. (selvfølgelig ikke så mange af deres tidligere... he he... Selvom jeg elsker BlackOut af hele mit hjerte)
Have you considered sucking less?
RJKRJKSkrevet 05/04-06 11:39 
Er det da ikke bare distributionskontor? Ikke ligefrem det samme som udviklingshold...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Thomas TanggaardThomas Tangga...Skrevet 05/04-06 13:05 
Ja, det er helt skævt fra DR's side. Det er kun oprettelsen af et distributionskontor. Peter Jakobsen, der tidligere sad hos K.E.Media er PR ansvarlig der, mens Henrik Viby (min gamle chef fra Bonnier dagene) er markedsansvarlig.

De overtager kontrollen med distributionen af THQ's spil fra og med 1.april og skal så sørge for at det giver noget opmærksomhed om deres spil.

Ikke ligefrem et udviklingsmekka..
MrCaseMrCaseSkrevet 05/04-06 15:08 
pokkers...
Have you considered sucking less?
King ChaosKing ChaosSkrevet 05/04-06 16:13 
Thomas Tanggaard>
Ikke ligefrem et udviklingsmekka..

næe, men på den anden side er både Peter og Henrik så gamle i gårde at de da begge kan genkende et spil når det hopper op og bider dem. Du må da også sætte pris på at det er folk vi kender i forvejen, Thomas... og ikke en eller anden marketings-abe fra Tøj & Sko som da gerne vil prøve kræfter med "det dér spille-halløj"
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig