X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt batteri til GBA SP


Svar
silverstarsilverstarSkrevet 03/04-06 01:00 
Jeg tror mit genopladelige batteri i GBA sp'en er ved at stå helt af, det opfører sig ihvertfald mærkeligt. Jeg har i lang tid ikke kunnet spille på batteriet alene, kun med adapteren sat til. Nu er det blevet så slemt at GBA'en ikke altid vil tænde selv med laderen sluttet til.
Den lader godt nok, jeg kan se indikator-dioden lyse, men skærmen tænder kun et kort øjeblik og slukkes så igen. Hvis jeg tænder/slukker et par gange plejer den til sidst at tænde korrekt og forblive tændt.
Spørgsmålene:
1. Hvor finder jeg et nyt batteri billigt?
2. Er det muligt at lave et fix, så man kan spille på GBA'en med adapter uden at der sidder et batteri i den? Hvis jeg piller batteriet ud, sætter laderen til, og forsøger at tænde GBA'en tændes skærmen i et kort øjeblik og slukker så igen med det samme. Jeg går ud fra at der er fordi batteriet skaber forbindelse når det er sat i, også selv om man bruger laderen.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
HeroldHeroldSkrevet 03/04-06 01:04 
Jeg tror du skal have fat i Bergsala for at få en erstatning. Hvis du evt. kender nogen med en GBA, kan du jo lige teste om der er en forskel.

Det kan måske også være opladeren, der ikke kan oplade ordentligt, men det har du måske testet?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
ElgenElgenSkrevet 03/04-06 08:14 
Jeg synes bestemt, at jeg har set batterier rundt omkring i div. netbutikker og også 'rigtige' butikker fx. EB.
Har dog ikke lige lagt mærke til om de havde de for nylig.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
KTCKTCSkrevet 03/04-06 19:11, rettet 03/04-06 19:50 
Der findes et forholdsvist billigt batteri i GAME til GBA. Da det ikke er et originalt produkt er prisen naturligvis lavere end et originalt. De har dog samme antal milliamperetimer.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
silverstarsilverstarSkrevet 03/04-06 19:46 
Takker for svarene. Jeg er rimelig sikker på, at det er batteriet den er gal med selvom jeg ikke har kunnet teste med andre GBA's. Når laderen er sat til og lade-indikatoren lyser oplever jeg at GBA'en pludselig slukker. Jeg kan dog se at lade-indikatoren bliver ved med at lyse, så det ser ud til at den stadig lader. Nu har jeg ihvertfald bestilt et nyt batteri, jeg fandt et til 50 kr på nettet, så det var ikke så galt.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig