X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Linkkabel?


Svar
BlossomBlossomSkrevet 25/05-03 01:17, rettet 25/05-03 01:18 
Jeg har købt et Gamester linkkabel til GC/GBA, men jeg kan ikke få det til at virke.
Når jeg sætter det sammen og starter zelda sker der absolut intet. Der står bare Gameboy på skærmen . Jeg har ikke en dyt forstand på GBA og det er kun en jeg har lånt.
Hjælp mig ......
Jeg havde for øvrigt også fået at vide at en GBA kunne gøre det ud for en ekstra controller når man linkede, uanset hvilke spil det var,men det kan jeg da heller ikke få til at virke..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RaGeRaGeSkrevet 25/05-03 01:43 
Du har vel ikke glemt at kalde på Tingle, når du har linket din GBA til Gamecuben? Mener nemlig, at der ikke sker noget på skærmen sålænge man ikke kalder på Tingle fra menuen i Zelda TWW.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
3of193of19Skrevet 25/05-03 09:51 
Det at bruge GBA som controller er noget spilafhængigt. Final Fantasz Crystal Cronicles f.eks. bruger det.
I Zelda skal man vist have fundet et item kaldet "Tingle Tuner" før og så bruge det for at få liv i GBA'en.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 25/05-03 15:29, rettet 25/05-03 15:30 
Du skal bruge "Tinge-tuner" for at få fat i Tingel ;)
Sælg mig en Xbox =)
BlossomBlossomSkrevet 25/05-03 16:41 
Tak for svarene.
Det jeg havde fået at vide var at man kunne bruge en GBA som joystick i stedt for at købe et nyt. Kan dette be-/afkræftes???
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
NaieraNaieraSkrevet 25/05-03 17:22 
Det blev jo lige afkræftet her i tråden...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig