X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Boob Raider!


Svar
HeroldHeroldSkrevet 15/02-06 15:49 
Eidos har fundet et nyt ansigt til Lara Croft - Navnet er Karima Adebibe, hun er 20 år gammel og... ligner ihvertfald pixeludgaven af Lara Croft på ét område.

Tomb Jader
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 15/02-06 16:28 
Namenamenam ;)
KilroyKilroySkrevet 15/02-06 16:33 
Jeg må i det hele taget sige at jeg er ret glad for den nye Lara. De har minimeret det element der sikkert har gjort det svært for Lara at balancere, og som sikkert har kostet mange penge i overvægt i flyet. Samtidig har de gjort hende menneskelig at se på. Absolut et godt arbejde. Jeg glæder mig til at se om spillet også hænger sammen.
Kilroy Was Here
BeanoBeanoSkrevet 15/02-06 18:40 
Damn... en Arla-reklame på to ben :!
King ChaosKing ChaosSkrevet 15/02-06 18:54, rettet 15/02-06 18:55 
I starten synes jeg hun var meget lækker, men efter at have kigget nærmere på hende må jeg indrømme at jeg synes hendes bryster er for store, hendes hals er for lang og hendes hoved for lille (i forhold til halsen, ihvertfald) og hendes lår er også lidt slappe (når man betænker at hun skal hoppe rundt i huler og ruiner). På den anden side har jeg aldrig brudt mig om Jolie (og hvordan han kunne vælge hende frem for Aniston, fatter jeg SLET ikke!).
DommergaardDommergaardSkrevet 15/02-06 18:59, rettet 15/02-06 19:00 
Hun er da ALT for lækker! Bare "Arla-elementet", som Beano omtaler, er jo det hele værd! OMG!!! ;p

EDIT: 20 år?! Det er jo absurd!
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 15/02-06 19:01 
SeXy BooM. ;O
BeanoBeanoSkrevet 15/02-06 19:11 
King Chaos>
På den anden side har jeg aldrig brudt mig om Jolie (og hvordan han kunne vælge hende frem for Aniston, fatter jeg SLET ikke!).

100% enig - hende har jeg også svært ved at se det sexede i :)
HeroldHeroldSkrevet 15/02-06 22:15 
Det skal så også lige siges at hun ikke "erstatter" Angelina Jolie - men den tidligere "kødmodel". :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 15/02-06 22:19 
Øv henne her er meget lækre.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig