X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Februar og marts - Gyldne spilmåneder?


Svar
jaesjaesSkrevet 31/01-06 14:09 
Er det bare mig, som synes, at der udkommer bedre og bedre spil i februar og marts som årene går, eller har det historisk altid været sådan? Det ligner i hvert fald udmiddelbart et resultat af et fyldt marked, og det er jo godt for os gamere.

Jeg har samlet et udpluk af "toptitlerne". En eller anden måde skal det jo defineres på, så jeg har valgt at medtage de spil, som har fået 80%+ på GameRankings. Har spillet kun modtaget én anmeldelse, har jeg suppleret med Gamestats. Mht. de ikke udkomne spil, må det jo blive et gæt :)

Det er som nævnt kun et udpluk, og et hurtigt skøn siger mig, at det er ca. 75% af de kommende/mulige toptitler. Så lidt vildt synes jeg det er.

Stationære konsoller:

Psychonauts
TOCA Race Driver 3
We Love Katamari
Oblivion
BLACK
Driver Parallel Lines
Outrun 2006: Coast 2 Coast
The Godfather
Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter
Blazing Angels: Squadrons of WWII
Odama
Shadow of the Colossus


Håndholdte konsoller:

Mario & Luigi: Partners in Time
Animal Crossing: Wild World
Phoenix Wright: Ace Attorney
Tales of Eternia
Breath of Fire III
Exit
Tokobot
Outrun 2006: Coast 2 Coast
Worms
Lemmings
Mega Man Maverick Hunter X
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/01-06 14:58 
Mmmm... Blazing Angels... Tror det bliver Så stort!
Kommer Burnout Revenge og Battlefield 2 til 360 ikke også i marts?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/01-06 16:27 
Du synes ikke PC skulle med for helhedens skyld?
jaesjaesSkrevet 31/01-06 18:38 
Kon-sol-fo-rum. Og lav den selv, hvis du skal brokke dig ;)

Det drejer sig i sidste ikke ende ikke så meget om lister, for så skulle man jo lave en for de seneste 10-20 år. Blev bare glad, da jeg for nylig blev klar over, hvor meget guf, der udkommer i februar og marts. Så jeg ville bare høre, om der var andre glade folk. Men også få min nysgerrighed stillet, om det er en "ny" tendens, at februar og marts er gode. Det var de fx også sidste år.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig