X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Multiplayer med Game Boy Player?


Svar
BlossomBlossomSkrevet 28/01-06 13:58, rettet 28/01-06 14:07 
Lige et lille spørgsmål...

Kan man kun spille multiplayer med Gameboyplayer via GBA?

Er der ingen måde hvorpå man kan spille med 2 GCN stik istedet?
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
EchoEchoSkrevet 28/01-06 14:33, rettet 28/01-06 14:34 
nej, nintendo har vel fundet ud af at der er penge i begrænsninger... Men du kan købe en GBA og en ledning der forbinder GBA med GC af mig (:
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BlossomBlossomSkrevet 28/01-06 15:10 
Sådan et kabel har jeg allerede.

Det jeg mener er..

F.eks har vi prøvet på at spille Bubble Bobble GBA i Gameboyplayeren, men via GCN stik kan man kun spille single player.
Der sidder en extern port i selve GBA playeren hvor man kan koble en GBA til og spille med fra den som 2. player, men jeg ville da heller spille både 1. og 2. player med GCN stik..
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
ChronoChronoSkrevet 28/01-06 16:28 
2 tv, 2 Gamecubes og to Gameboy Players. Så kan du.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
BlossomBlossomSkrevet 28/01-06 17:36 
Baaaaaaaaaaaaaaahhhh..

Måske man skulle købe en x-box...

(sorry..sorry.. siger det aldrig mere.. 1 gang Nintendo.. altid Nintendo..)
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
RJKRJKSkrevet 28/01-06 17:43 
Det er også tåbeligt at Taito Legends ikke kommer til GameCube...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
WehnerWehnerSkrevet 28/01-06 17:48 
...og Capcom Classics Collection.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 28/01-06 17:52 
Ja. Omend Taito-pakken vel er lidt mere Nintendo-venlig :) Men , ja. Hvor svært kunne det lige være at porte dem?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig