X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Ninja Warriors til SNES?


Svar
nerosnerosSkrevet 27/01-06 00:31, rettet 27/01-06 00:35 
Jeg prøver iøjeblikket at finde The Ninja Warriors til SNES, men uden held..! Findes det i en PAL version?

Billeder fra titler.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 27/01-06 02:14 
Ha, det har jeg vist prøvet til Amiga. Bliver man ikke mere og mere til en robot, efterhånden som man tager skade (eller - man er vel robot hele tiden - det er udseendet, der ændrer sig)?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 27/01-06 09:27 
Nej jeg tror nu bare man er en robot hele vejen igennem, men når ens spiller dør falder ninja dragten af og man kan se robot skeletet springe i luften i god terminator stil.
Bashful Neophyte
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 27/01-06 13:09 
Det ser ud til at msxtrd har en PAL version
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 30/03-06 17:34, rettet 30/03-06 17:40 
neros>
Nej jeg tror nu bare man er en robot hele vejen igennem, men når ens spiller dør falder ninja dragten af og man kan se robot skeletet springe i luften i god terminator stil.

Har kun spillet arcade-udgaven engang, og mig bekendt er to figurer vist mennesker, og den sidste en robot? Eller de to af dem har "menneskehud", i hvert fald... :)

EDIT: Og dog, kun chick-ninjaen ligner delvist et menneske. Kan ikke huske hvad hun gemmer...ehh under klæderne...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig