X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox Live NAT problem


Svar
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/12-05 17:34 
Da jeg testede min live-forbindelse på xbox360'eren gik den ved Nat ud og sagde "strict", og så vidt jeg ved skulle den meget gerne sige "open".
Derfor kontaktede jeg Cyber City support for at få hjælp til at forwarde portene 3074 og 88 til xboxen ved at give den en statisk ip. Dette blev så gjort og ifølge deres tekniker helt korrekt, men stadig samme problem og ikke mere hjælp at hente fra CC's tekniker.
Men hvad kan der gøres ved det?

Der er tale om en Zyxel P2602 router, der er forbundet til en switch og derfra ud til to PC'er og så Xbox360'eren.
Jeg håber virkelig der er nogen der ved mere end teknikeren.

Kristensen
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
KTCKTCSkrevet 12/12-05 18:53 
Hvis du ikke kører servere, som skal være tilgængelige fra internettet, på andre maskiner, kan du i de fleste routere sætte en maskine i DMZ, hvilket betyder at alt udefra bliver henvist til Xboxen i første omgang. Du kan naturligvis sagtens surfe og så videre fra de andre maskiner.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
la0sla0sSkrevet 12/12-05 19:22 
Jeg har samme router, og har oplevet nogle problemer med den med online på PSP, og uden at have prøvet på x360, vil jeg komme med et forslag.

Du skal slå UPnP til. Både "Enable the Universal Plug and Play(UPnP) Service" og "Allow users to make configuration changes through UPnP". Det gøres i router setup'en (10.0.0.1:2033 så kan andre læse det her). Jeg kan ikke garantere at det virker, men det ville ikke overraske mig, min Madden på PSP blev langt venligere.
Hvad sker der?
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 12/12-05 20:38, rettet 12/12-05 20:39 
Jeg slog UPnP til og tilsluttede det hele, og satte boxen tilbage til de oprindlige indstillinger, og så var den der. Som jeg regnede med var der bare en der skulle fortælle, hvilken knap jeg skulle trykke på.
Jeg siger tak til la0s.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
la0sla0sSkrevet 12/12-05 20:44 
Det var så lidt, og god fornøjelse med det :)
Hvad sker der?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig