X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Forza Motorsport live aktivitet


Svar
dRxLdRxLSkrevet 09/12-05 11:38 
Da Forza er et af de spil der skulle virke på X360 og jeg endelig har en konsol der ikke risikerer at blive bannet ved første "handshake", ville jeg lige høre om der stadig er aktivitet omkring spillet på live.

Jeg tror nemlig det ville være lige noget for mig, nu hvor coolshop har det til 240,-

I øvrigt nogle der har haft god eller dårlige erfaringer med det?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 09/12-05 13:26 
Jeg har prøvet den på min 360'er (sammen med en stak andre)... den kører rystende ringe!
Frameraten ligger under 20FPS ihvertfald :(
dRxLdRxLSkrevet 09/12-05 13:27 
Øv! Er frameraten normalt 60 eller 30fps?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 09/12-05 13:39 
Og du må da i øvrigt gerne fortælle mere om dine oplevelser med andre BC spil på X360'eren. Især LIVE spil, da jeg godt kunne tænke mig at opleve lidt af det jeg valgte fra i sidste generation.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 09/12-05 16:54, rettet 09/12-05 16:55 
Den normale framerate i Forza er 30... hvilket allerede er for lidt i den slags psil (don't get me started :) ).


Her er kort mine erfaringer med gamle Xbox spil på 360 :

Halo 2:
Nydelig og skarp i 720p, så ingen glitches og spillede som det skulle efter hvad jeg erfarede på 20-25 min.
Syntes der umiddelbar var mindre texture pop-up i cutscenes også.

Colin McRae 04:
Lidt grafik fejl i menuer men kører ellers fint uden problemer. Grafisk pænt i 720p :)

DOA3:
Også flot og skarp i 720p uden grafik problemer.. men spillet crashede min Xbox totalt efter 3-4 omgange.

Forza:
Store framerate problemer og ret glitchy. Ikke spilbart IMO.

XIII:
Hakkende lyd og nogle glitches cutscenes, men under selve gameplay var det pænt i 720p og kørte ellers uden de store problemer.

Fable:
Endnu lavere framerate og glitches. Ikke spilbart IMO.


Generent skal det nævnes at Xbox spil uden widescreen support kører i et 4:3 "vindue" på skærmen selv om TV'et står til Wide.

Jeg er skuffet over den mangelfulde bagudkompatibilitet - skulle ens spil endeligt stå på listen over kompatible spil, så er det langt fra sikkert at de kører fejlfrit og ikke crasher eller har andre fejl. MS må til at oppe sig på dette punkt!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/12-05 17:51, rettet 09/12-05 18:00 
Shadow the Hedgehog:

Film hakker og lyden er lidt forsinket.

Spillet har en smule slowdowns, virker lidt tilfældigt da der ikke altid er tale om krævende dele af spillet.
Kan godt spilles, men en alm. xbox er at foretrække.

Crimson Skies:

Ser ud til at køre glimrende. Loading tiden er så vidt jeg kunne bedømme lidt længere.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 10/12-05 12:23 
Er der nogen der har prøvet Ninja Gaiden ?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
BeanoBeanoSkrevet 11/12-05 11:25 
Prøvede Rainbox Six 3 som nu skulle være understøttet i v1.2 emulatoren, men fik fejlen "display not supported by this game"

Virkeligt flot, MS!!
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/12-05 16:25 
Forza Motorsport
Kørte uden fejl, men med en ret lave framerate, menuerne hakkede og grafikken virkede ikke synderligt forbedret. Bør spilles på Xbox.

SSX3
Ser virkelig nice ud i 720p. Kører ganske pænt, små lock-ups (lyd, grafik) af og til, men stadig langt bedre end f.eks. SSX On Tour på den gamle Xbox. :-)

Prince of Persia: The Sands of Time
Kører perfekt - ser endnu bedre ud en tidligere. Bør klart spilles på X360.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
jaesjaesSkrevet 11/12-05 16:36 
STOP! Kan I ikke lige flytte jeres gode og informative indlæg over i tråden om BC, så vi har en mulighed for at læse dem i fremtiden ? ;)
BeanoBeanoSkrevet 11/12-05 17:08, rettet 11/12-05 17:08 
PalleJensen>
Forza Motorsport
Kørte uden fejl, men med en ret lave framerate, menuerne hakkede og grafikken virkede ikke synderligt forbedret. Bør spilles på Xbox.

LOL... må da vist være årets underdrivelse ;)

Xbox 360 BC diskussioner her
WehnerWehnerSkrevet 11/12-05 17:08, rettet 11/12-05 17:09 
Denne tråd omhandler specifikt Forza, og det er fint nok. Men andet BC-snak skal over i den dertil indrettede tråd.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig