X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

S: Blade Runner Collectors Set


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 08/12-05 18:23 
Jeg overvejer at skille mig af med Blade Runner. Der er tale om Special Limited Edition Collector Set. Den store æske med plakat, filmstump, manuskript osv. Sættet er i meget fin stand. Næsten mint. Hvad mon jeg kan få for det?

Blade Runner set
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 11/12-05 16:37 
Ingen interesserede?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
DedoverdeDedoverdeSkrevet 11/12-05 21:14 
Hvad er prisen?
JuggernautJuggernautSkrevet 11/12-05 22:29 
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg kan tillade mig at tage for det. Du kan komme med et seriøst bud. Så tager vi den derfra.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 11/12-05 22:32 
Hvad gav du oprindeligt for den og hvorfor vil du af med den, om man må spørge? :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JuggernautJuggernautSkrevet 11/12-05 22:35 
Hvad jeg gav for den, kan jo være ligemeget ;) Jeg står og skal bruge lidt penge til andre fornøjelser. Derfor må den desværre afsted... Jeg kommer nok til at fortryde det om et par år.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HeroldHeroldSkrevet 11/12-05 22:38 
Jeg tænkte mere på hvad nyprisen er, og om den stadig kan fås. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
JuggernautJuggernautSkrevet 11/12-05 22:40, rettet 11/12-05 22:41 
Det ved jeg faktisk ikke om den kan. Jeg har set den på Ebay men ikke i forretninger.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig