X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ønskes: Canon Ixus - Haves: Spil


Svar
WehnerWehnerSkrevet 26/11-05 14:18, rettet 21/07-06 16:33 
Det er selvfølgelig et long shot, men jeg er interesseret i at bytte mig til et brugt, velholdt Canon Ixus-kamera. Kravene er minimum 3 megapixel og 3x optisk zoom.

Så tjek min samling, hvis du har et, du skal af med - jeg savner et lille kamera.

Min samling
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 28/11-05 10:16 
*bump*
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 28/11-05 12:57 
Jeg har et Canon Digital IXUS II s med 2 SD kort, et på 16 MB (Canon) og et på 128 MB (Sandisk) og en Samsonite taske til kameraet.

Der medfølger desuden genopladeligt batteri incl. lader, USB-kabel, manualer, CD-rom, orig. emballage m.m.

Har kvittering på det hele. Kameraet er købt i El Giganten d. 5/8-2004 og det ekstra SD kort og tasken er købt i Merlin samme dag. Den samlede nypris var på ca. 2.450 kr.

Det har kun været brugt til en enkelt ferie sidste sommer og så et par gange ud over det, så det fremstår som nyt og virker 100% som det skal.

Var det noget du måske kunne bruge?

Kom med et fornuftigt bud.

http://www.canon.dk/for_home/product_finder/cameras/digital/digital_ixus_iis/index.asp
WehnerWehnerSkrevet 28/11-05 13:22 
Problemet er, at det kun har 2x optisk zoom, hvor mit eget Powershot har 3x :(

Vil helst ikke nedgradere... Med mindre prisen er HELT rigtig. Til sammenligning koster et Ixus 40 med 4 megapixel og 3x optisk zoom i dag kun 1900,- nyt. Send mig en pm, hvis det stadig lyder som om, vi kan finde ud af noget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 11/12-05 21:32 
Bump
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 21/07-06 16:34 
Bytter mig stadig gerne til et lille kamera. Helst et Canon Ixus, men ellers noget andet i samme størrelse.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 26/07-06 14:06 
Bump
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig