X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P.N.03


Svar
kimmerkimmerSkrevet 18/05-03 19:17, rettet 18/05-03 19:19 
Har haft denne titel liggende ret længe nu, har bare ikke haft tid til at spille (havde et par spil jeg lige skulle blive færdig med). Da jeg så ret kraftigt forsømte P.R.3.1, mente jeg det ville være på sin plads at tage rigtig hul på spillet - jeg har nu gennemført spillet "100%"...

For at starte et sted, vil jeg begynde med at sige, at Product Numner 3 er et utroligt godt spil, hvor musikken, grafikken og gameplayet sammen går op i en størrere enhed. Musikken er gennem hele spillet små syret dance/trance/techno og Vannessa bevæger sig til musikken, lige meget om man sidestepper, gå baglæns eller bare står stille. I hver mission skal man fra A til B. Når man så når til B, er der en boss eller et stort antal fjender man skal klare for at gennemføre missionen. De forskellige baner er domineret af de kolde metal gange/rum, som de fleste vel har set på diverser billeder og film - Sollys er ikke noget man ser meget til. Desværre går mange af banerne og bosserne igen, blot med få ændringer. Mellem hver mission har man mulighed for at købe ny suit, ekstra energi, bedre skyd osv. Før man starter på den nye mission, kan mna vælge en "trail mission", hvor man kan afprøve sine nye suit og dens speciel moves mod simulerede fjender.

Når man starter et nyt spil, har man mulighed for at vælge i mellem "easy", "normal" eller "hard". Når man har gennemført en af de tre sværhedsgrader løser man på for nye suits, som man ellers ikke har mulighed for at købe til at starte med. På trods af de tre sværhedsgrader, er spillet meget meget kort. Dette kan måske anses som en mindre "SPOILER!!!", men "easy" kan klares for under 2 1/5 time, "normal" på under 3 1/5 time og "hard" på under 5 timer "SPOILER!!!". Det er ret syndt spillet ikke er længere og man føler sig faktisk lidt snydt. Selv efter man har klaret "hard", så står man og mangler noget - shame on you Capcom!

Nå, det var mine ord om spillet. Selvom det ikke er verdens længste spil har det stadig nogen værdier der gør, at jeg klart kan anbefale det!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
dpldplSkrevet 18/05-03 21:23 
Lyder til at være et spil får mig. Jeg overlever sgu vis det er kort.

Kan være at jeg får taget mig samme til at komme igennem det (når PAL udgaven engang kommer), da det er så kort :D

et af de spil jeg ellers glæder mig meget til
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
seebergseebergSkrevet 18/05-03 22:36 
Det lyder sgu helt cool ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 18/05-03 22:47 
Kan være, man skulle prøve at få sparet sammen til det spil. Det lyder jo noget spændende.
dpldplSkrevet 19/05-03 00:18 
hmmmm,sidst jeg fik at vide et spil var godt fra kimmer. Ja det gik det jo godt, selvom spillet havde fået et par dårlige anmeldelser.

Så tro jeg prøver og se om jeg kan stole på kimmer´s bedømmelse igen :D
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
kimmerkimmerSkrevet 19/05-03 05:31 
Hehe, hvilket spil var det? :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
dpldplSkrevet 19/05-03 08:00 
øhhhh, det var lost kingdoms (du kender det nok bedre under navnet RUNE).

Men det er helt tilbage fra DKF.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig