X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Spider-man 3 skurk afsløret


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/11-05 14:22 
Hvorfor sagde de det ikke bare for 100 år siden?

Oh hvor er jeg bare overrasket!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HeroldHeroldSkrevet 06/11-05 14:32 
Synes du ikke du spoiler liiige lovligt meget i din overskrift?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Michael_Michael_Skrevet 06/11-05 17:23 
Jeg er ikke sikker på jeg lige forstår hvad der foregår?
Hvad, hvem osv?
HeroldHeroldSkrevet 06/11-05 17:35 
I tilfælde af at topicteksten bliver ændret...

*spoiler*


Namdnas re enekruks fa ne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 06/11-05 17:56 
Herold>
Namdnas re enekruks fa ne.

= En af skurkene er Sandman (for de langsomme!)
HeroldHeroldSkrevet 06/11-05 18:12 
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Nu ødelagde du min spoilerbeskyttelse :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DommergaardDommergaardSkrevet 06/11-05 18:25 
Oops... sorry! :/
CoreCoreSkrevet 06/11-05 18:39 
Hvis han kun er den ene af dem, så kan vi jo håbe på at vi får hele xiS retsiniS at se...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 06/11-05 18:44 
Herold>
Synes du ikke du spoiler liiige lovligt meget i din overskrift?


Nu er det næppe en spoiler at berette hvem der er skurk i Spider-Man 3 :)
HeroldHeroldSkrevet 06/11-05 18:51 
Det er nu god kotume ikke at kaste om sig med oplysninger i et nørd-fora - ikke i overskrifter ihvertfald :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/11-05 18:54 
Core>
Hvis han kun er den ene af dem, så kan vi jo håbe på at vi får hele xiS retsiniS at se...


Det kunne da være sjovt.
CoreCoreSkrevet 06/11-05 19:17 
Herold>
Det er nu god kotume ikke at kaste om sig med oplysninger i et nørd-fora

Jeg græder mig stadig i søvn over en vis tagline, indeholdende en Harry Potter-spoiler :´(
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
OmenOmenSkrevet 06/11-05 20:04 
Herold>
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej. Nu ødelagde du min spoilerbeskyttelse :(

lol!
Vote Ficus!
HulleHulleSkrevet 07/11-05 14:44 
Lad os håbe at de allerede nu introducerer den sorte dragt, så krybet kan gøre hans liv ekstra surt i nummer 4. Den skulle allerede ha' været med i 2'eren IMO.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
GreaseballGreaseballSkrevet 07/11-05 16:20 
Hvis den sorte dragt kommer med, gad vide om de så vil brugen den orginale ide med at den kommer fra rummet eller de vil bruge Ultima versionen?

Mon de tør bruge Carnage figuren, det var godt nok nogen syge historier der blev lavet med ham.
Michael_Michael_Skrevet 07/11-05 16:58 
Jeg tror ikke de vil bruge hverken den sorte dragt (selvom den filmisk ville være interessant) eller Carnage.
Secret Wars udgaven af den sorte dragt er helt udelukket, men en variant af Ultimate kunne være en mulighed på sigt.
Det virker dog mere som om de både i Spiderman og X-Men fokuserer på de klassiske "skurke".
HeroldHeroldSkrevet 07/11-05 17:01 
Jeg tror de tager Ultimate-udgaven krydret med filmisk frihed.

Doc Ock var jo også delvist Ultimate, eller derhenad - jeg mener ikke han arbejdet for Oscorp i den originale udgave?

Carnage tror jeg dog ikke vi ser noget til.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HulleHulleSkrevet 07/11-05 17:46 
Det ville da gøre det hele lidt mere interessant med den dragt. Jeg kunne da være lidt bange for at man får nok af universet, hvis de hver eneste gang "bare" tilføjer en ny skurk.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig