X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

SEGA is back


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 03/11-05 00:58 
Fandt lige nogen nye(?) screens af Afterburner, Virtua Fighter 5 og Virtua Tennis 3.

Det ser da meget flot ud. Kunne godt tænke mig at prøve Afterburner:D~

TXB forum linky.
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 03/11-05 01:12 
VF5 ser rigtig flot ud. Noget af det flotteste fra næste generation endnu IMO. Håber de holder stilen fra 4 EVO.
Jeg kan kun tage afstand til trådens forfatters bemærkning "Doesn't seem to be leaps and bounds ahead of DOA4 like a few people have argued. Looks like a High Rez VF4". Forskellen på de to spil ER virkelig så stor...

After Burner og Virtua Tennis, kunne vel egentlig sagtens have kørt (i 640x480 opløsning) på xboxen?
Spiller nu: Phantasy Star IV
Michael_Michael_Skrevet 04/11-05 17:20 
Afterburner er vel endnu ikke bekræftet til X360.
Kommer til en spillehal nær dig næste sommer.

Nedenstående link indeholder en officiel "game footage" video. Ser helt fantastisk ud.

After Burner 4
3of193of19Skrevet 04/11-05 18:39 
Palmer Eldritch>
Afterburner er vel endnu ikke bekræftet til X360.
Kommer til en spillehal nær dig næste sommer.

Nok snarere en spillehal i London/Paris/Tokyo. Jeg har kun set to NAOMI2 spil i Danmark, en Virtua Striker 3 i Prof. Olsen og det der cel-shadede skater spil i Tivoli :(
SVJV har der ikke været en eneste VF 4 automat i hele Danmark, OutRun 2 har jeg heller ikke set nogen steder. Var der HotD 3 i Tivoli?
Det er så kedeligt at der ikke findes gode spillehaller med aktuelle maskiner i DK. Vi må snart være det eneste land uden en DDR maskine...
MusicManMusicManSkrevet 04/11-05 20:32 
jeg mindes at have spillet Outrun 2 og HotD 3 på Bakken...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 05/11-05 11:07 
Ja, jeg spillede HOTD3 sammen med kæresten i Tivoli - og OutRun2 i Malmö...
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig