X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Oblivion rykket til 2006


Svar
JmogJmogSkrevet 01/11-05 10:38, rettet 01/11-05 10:39 
Sørgeligt, men vel egentlig ikke overraskende. Sådan et spil må jo tage en evighed at tjekke for fejl. Jeg quoter lige den relevante del:
but also that The Elder Scrolls IV: Oblivion for PC and Xbox 360 has been postponed from the Q1 to Q2 2006, which means not before February 2006.

Før nogen siger "Q2?", så er det regnskabsår, de regner i her. Det v... Se hele indlægget


Link...
53 emne(r).
« < 1 2

Svar
HeroldHeroldSkrevet 22/03-06 15:26, rettet 22/03-06 15:50 
Jeg kan ikke forestille mig at der er embargo på. Måske hvis spillet havde været ude hos anmelderne 14 dage før... Men man kan læse på de store sites at de først har fået det omkring udgivelsen, og her vælger de, fx. IGN, at poste impressions til at starte med, så anmeldelsen bliver ordentlig. :)

Det kan ikke være den endelige udgave, som er anmeldt. :)

Edit: Jeg er lige blevet gjort opmærksom på at der vist står han har været i USA og spille det. Jeg tænker selvfølgelig mere på anmeldelsen i bladet, selvom et par dage i USA vist heller ikke er helt nok til sådan et spil :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 22/03-06 15:30 
Jow jow da... det er GameReactor, så der er garanti for seriøsitet :)
HankyHankySkrevet 22/03-06 15:43 
Ligesom da de anmeldte Ghost Recon Advanced Warfighter lidt over en uge før alle de store sites, og et stykke tid inden spillet kom på gaden.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
53 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig