X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Rainbow Six: Lockdown Online (?)


Reply
CoreCoreSkrevet 06/10-05 22:26 
Er det kun mig der ikke kan logge på Rainbow Six: Lockdown online ?

Under opstarten udbeder de sig password, og selvom det opfylder alle krav får jeg stadig meldingen "Invalid Password". Hvis jeg trykker mig forbi, og bare forsøger flere gange, så går den pludselig igang, men efter lidt tid får jeg meldingen "Your account has been blocked", andre gange bliver jeg bare smidt af.

Uanset hvilket navn eller password jeg bruger, nægter den bare at oprette mig. Det eneste jeg får at vide er at mit password skal minimum være på 6 "characters", og kan både indeholde bogstaver og tal, og det skal indeholde mindst et af hvert. Mit navn må ikke indgå, og password'et er "Case Sensitive". Jeg er lidt i tvivl om hvad der menes med sidstnævnte, men jeg er meget sikker på at alle krav opfyldes, i alle de logins jeg har prøvet at oprette.

Alt dette foregår efter DNAS-registreringen, og jeg har lige prøvet at starte Twisted Metal: Black Online op, og det starter uden problemer, så det er tvivlsomt at det er min forbindelse den er gal med.

Min sidste teori er at man skal oprette sit login på deres hjemmeside, før man kan spille online. Det syntes jeg bare lyder mærkeligt, og klokken er for mange til at jeg har lyst til at starte forfra nu...

Er der nogen der har haft samme problem, eller kender en løsning på det ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
TLTLSkrevet 06/10-05 23:03 
Jeg ved da at "case sensitive" betyder overfølsomhed for store og små bogstaver... Så check evt. at du har skrevet den rigtigt også med de store bogstaver de rigtige steder.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
CoreCoreSkrevet 07/10-05 07:18 
Det var også det jeg selv mente, men så har det jo intet at sige under oprettelse af passwordet, det er jo kun ved fremtidige logins...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
lightyear dklightyear dkSkrevet 07/10-05 09:07, rettet 07/10-05 09:07 
Oplevede det samme da jeg skulle til at prøve ps2 online for første gang, du skal oprette et navn og password på deres hjemmeside, så for du sendt et brev hjem til dig med dit navn og et case sen password, og vupti så er du på.

Sådan gjorde jeg.
are you CHICKEN?
Login for at besvare
Username
Password
Remember me