X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Laser til xbox


Svar
WonderboyWonderboySkrevet 22/09-05 23:31 
Er der nogle der ved hvordan man kan se hvilken laser der sider i min xbox,for min er ved at være slit og jeg kan se inde på nettet at man kan købe en ny at sætte i,men der er flere mærker der laver dem fek.s thomson og philips men hvilken skal jeg købe???.
I love monster land
flusweflusweSkrevet 23/09-05 08:11 
Du kan ju köpa en DVD-ROM här:

playtrack
TLTLSkrevet 23/09-05 08:29 
fluswe - Det var vist ikke DVD-ROM han efterspurgte?
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 23/09-05 08:53, rettet 23/09-05 09:21 
Reelt set var det hvist. Har aldrig hørt om nogen der magtede at skifte laseren i et optisk drev og få et fungerende drev ud af det.

Jeg ville også umiddelbart forestille mig at det ikke er laseren, men snarere finmekanikken i drevet der er blevet slidt når drevet holder op med at virke. Det er muligt at jeg er helt galt på den.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 23/09-05 15:39 
Jeg vil også foreslå at skifte hele drevet, da det som nævnt er ret besværligt og svært at skifte laseren.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
WonderboyWonderboySkrevet 23/09-05 17:06 
Jeg tror også at dem man kan købe er med hele drevet og laser. men der findes flere typer og mærker.
I love monster land
KTCKTCSkrevet 23/09-05 19:46 
Vælg Samsung om muligt, men du skal ikke bekymre dig om din Xbox vil godtage bestemte mærker, for interfacet har ikke ændret sig siden den første version af Xboxen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig