X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBox og HDTV


Svar
sinarsinarSkrevet 22/09-05 14:24, rettet 22/09-05 14:25 
Hej

Jeg har anskaffet mig et HDTV og har hørt, at man kan gøre et eller andet hokuspokus ved sin XBox og derved få den til at smide et HD signal ud. Er der nogen herinde, der ved noget om det?

Pft

\Sinar
Spiller nu: Halo 3
HeroldHeroldSkrevet 22/09-05 14:27 
Jeg mener den europæiske udgave kræver en chip :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 22/09-05 15:24, rettet 22/09-05 15:27 
Eller et softmod ;)

Min Xbox kører 480p på live.

Det der skulle til, for at få det til at virke hos mig, var en actionreplay, et hacked Mechassault save game, Mechassault, og en Enigmah pal/ntsc switcer
Jeg købte en X2VGA adapter til at forbinde min Xbox of PC skærm, med VGA kablet.

Med hacket kunne jeg få Enigmah switcheren over via. FTP (f.eks. totalcommander), og skifte region. Sammen med X2VGA adapteren blev det muligt for mig at slå 480p, 720p og 1080i til i Xbox dashboardet, under video settings.
Efter jeg fik skiftet region slettede jeg savegamet på harddisken, i det org. dashboard.

Man hører jo rygter om at det skulle være farligt at køre med en ændret videoregion over live, men er ikke selv blevet bannet.

Dog vil det nok være en god ide at være koblet fra live (unplug rj45 kablet), når man smider uorg. ting på sin harddisk. Det kan slettes så snart man har skiftet region.

Om man tør tage chancer er jo op til en selv, jeg anbefaler ikke noget :)
Spiller nu: Halo 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 24/09-05 19:49 
Der er noget om snakken :-)

[australsk forum, lidt sløv, men guld værd :-p ]

How To Enable Progressive Scan on a Unmodded Pal Xbox!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig