X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ny handheld : GPx2


Svar
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 10:52, rettet 17/08-05 10:54 
Vel meningen den skal konkurrere med PSP... dog knap så sexy IMO :)

Se svinet her.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 17/08-05 11:13 
Grim og klodset... Nuff said :)
HankyHankySkrevet 17/08-05 11:23 
Virker alt for stor.
Selv PSOne med skærm monteret, virker umiddelbart mindre.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 11:28 
Lidt svært at vurdere størrelsen udfra billederne - men ok med den drejbare skærm og dobbelte analog "sticks".
Michael_Michael_Skrevet 17/08-05 12:10 
Det er jo en naturlig udvikling af Gameparks GP32, som hidtil har været det klart bedste bud på kombinationen af håndholdt konsol og emulation.
Det er PSP der går ind på Gameparks territorie, men jeg tror nu nok der er plads til begge på lang sigt.
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 17/08-05 12:19 
GPX2 ser sådan her ud:

http://www.gpx2.com/product/product.asp

Den maskine du linker til er XGP.

http://www.gp32x.com/

Nu har jeg godt nok selv lidt svært med lige at hitte ud af hvad der sker, da jeg selv har haft min elskede GP32 lagt på backburneren det sidste stykke tid, og derfor ikke har fulgt med i scenen. Men så vidt som jeg har forstået er GPx2 mere opfølgeren til GP32, i og med at den er opensource, delvist bagud kompitabel med GP32 og design-mæssigt låner en del fra GP32.
Mens at den her nye XGP, vist mere virker som et alternativt product som for mig at se er en slags PDA med fokus på multimedia og Gaming. (Rygterne siger at den ikke er opensource).

Desuden virker den design-mæssigt lidt som blanding mellem PSP og DS synes jeg :)
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
BeanoBeanoSkrevet 17/08-05 12:20 
Dark Helmet>
Den maskine du linker til er XGP.

My bad...
Dark HelmetDark HelmetSkrevet 17/08-05 15:11 
Palmer Eldritch>
Det er jo en naturlig udvikling af Gameparks GP32, som hidtil har været det klart bedste bud på kombinationen af håndholdt konsol og emulation.
Det er PSP der går ind på Gameparks territorie, men jeg tror nu nok der er plads til begge på lang sigt.

Jeg har også haft meget glæde af min GP32. En Gp32 med en perfekt pc engine emu og 25+ shmups, har været guldkorn for mig :)

Men jeg har på fornemmelsen at en del af GP32 folkene er hoppet på PSP vognen, eller er på vej til det, i takt med at homebrew bliver lettere tilgængeligt på PSP'en. Og ikke mindst eftersom at dev'erne synes i stor stil at have taget PSP platformen til sig. (Forståeligt nok)
Dark Helmet: I knew it. I'm surrounded by Assholes.. (pulls helmet down) Keep firing Assholes!!!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig