X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg er så glad for min Nomad...


Svar
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/08-05 19:31 
...tror jeg nok. Den er lige kommet ind af døren i dag (tak Toat)og inkluderer et amerikansk strømforsyning. Denne kan jeg selvfølgelig bruge sammen med en stepdown, men kan jeg bruge en europæisk strøm forsyning, f.eks. til megadrive (som ser ud til at passe i indgangen på maskinen) på samme måde som jeg kan med jp/us PSP og DS?
HankyHankySkrevet 10/08-05 22:28 
Det er jeg ret sikker på.
Man kan i hvert fald med en GameGear, så mon ikke også..
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
JAAJAASkrevet 10/08-05 22:36 
Så længe den får de rigtige volt, ja.
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/08-05 22:54 
Ja, altså på US-strømforsyningen står der 10VDC 0.3A og på Mega Drive strømforsyningen står der 10V 850mA
RJKRJKSkrevet 10/08-05 23:44 
Selvom jeg ikke fatter meget af strøm, så skulle jeg da nok mene, at strømstyrken også er væsentlig. Får maskinen for lidt strøm, kan den ikke køre, og får den for meget (og 850mA er jo væsentligt mere end 300mA), risikerer du af noget står af.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 10/08-05 23:46 
Til min Nomad brugte jeg helt sikkert ikke stepdown. Jeg har derfor nok bare brugt en MD2 strømforsyning...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 10/08-05 23:49 
MD1 og MD2 har ikke samme strømforsyning. Så vidt jeg husker er der blandt andet en del forskel på strømstyrken.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/08-05 00:23, rettet 11/08-05 00:23 
RJK>
Selvom jeg ikke fatter meget af strøm, så skulle jeg da nok mene, at strømstyrken også er væsentlig. Får maskinen for lidt strøm, kan den ikke køre, og får den for meget (og 850mA er jo væsentligt mere end 300mA), risikerer du af noget står af.

... næsten rigtig ;-)
Det er kun hvis spændingen (10V) er for høj man risikerer at brænde noget af. De 850mA indikerer bare hvor meget strøm forsyningen kan levere, og det skal selvfølgelig være højere end hvad man får brug for ;-) Men et meget højere tal betyder ik noget. Et meget lavere tal kan gi' problemer, som du selv nævner :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RJKRJKSkrevet 11/08-05 01:42 
Så var det søreme godt, at jeg helgarderede, haha ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig