X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Pro Evolution Soccer 5


Svar
Per SPer SSkrevet 30/07-05 23:11, rettet 30/07-05 23:15 
Så er det ved at være tid til de årlige opdateringer af sportspil, og vanen tro står et af de (efter Play:Right stabens mening) bedre fodboldspil, også for at få et årligt spark i opdateringen..

Den svenske site Level 7 har prøvespillet en tidlig PS2 udgave, og et par gode detaljer om de kommende nyheder er afprøvet og kommenteret.

Gå til Sverige her: ---->
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
APHAPHSkrevet 30/07-05 23:57 
Interessant læsning.
Jeg synes dog det er noget skuffende, hvis det viser sig at ML struktureringen bliver identisk med de to seneste PES udgivelser. Jeg havde i hvert fald håbet på at spillet ville indeholde mere end to divisioner....

Et af de få kritikpunkter jeg havde ved PES4 var manglen på licenser til holdene i Bundesligaen og Premiership, men det tyder heldigvis på at Konami har erhvervet sig en del af disse licenser.
Det glæder mig også at høre at spillet formentligt vil indeholde tre skandinaviske hold. Jeg tror i øvrigt at Level 7 har ret i deres formodninger om at der er tale og Rosenborg, FC København og Malmø FF.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/07-05 11:58 
Ja, det er rimelig sikkert dem... Der er jo ikke andre store hold i Skandinavien...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KilroyKilroySkrevet 31/07-05 13:44 
Fy Palle. Den var slem, den der. Du mente naturligvis at de havde overset Brøndby ;)
Kilroy Was Here
IqonIqonSkrevet 31/07-05 14:03 
Umiddelbart vil jeg da mene at Brøndby er mere "kendt" i Europa end FCK - omend det ikke siger specielt meget. Jeg håber i hvert fald inderligt at vi får Brøndby med i PES5 - det kunne være fedt!
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/07-05 15:00 
Kilroy>
Fy Palle. Den var slem, den der. Du mente naturligvis at de havde overset Brøndby ;)

Nej - det mente jeg faktisk ikke... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KilroyKilroySkrevet 31/07-05 16:20 
Tænk at du kan tage fejl hele to gange Palle, det ligner dig ellers ikke:D

Faktisk ville det ikke være dårligt hvis PES havde superligaen, eller i det mindste de tre "bedste" hold med. Det er nu lidt træls at man kun kan spille med udenlandske hold. Endnu mere træls er det nu godt nok hvis det eneste danske hold er FCK...
:)
Kilroy Was Here
BaggyBaggySkrevet 31/07-05 16:49, rettet 31/07-05 16:52 
Lyder spændende at man får et talent hold som start hold i ML.. og at de blive bedre i samtlige egenskaber... mere all round..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
BaggyBaggySkrevet 31/07-05 16:53, rettet 31/07-05 18:03 
Iøvrigt er der kun et dansk hold.. og det er self. de blå vikinger nord for kbh.. :)


Palle: Fået købt dit micropose spil?
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
PalleJensenPalleJensenSkrevet 31/07-05 20:17, rettet 31/07-05 20:51 
Nej - jeg roder stadig lidt med det - prøver at finde ud af, om det virker under XP. Har downloadet en 30 minutters demo som jeg lige skal have testet...

Nord for Kbh..?? Er det Lyngby du mener?? :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
APHAPHSkrevet 31/07-05 21:58 
Jeg har fundet en ukomplet PES5 holdliste inde på PESfan.com. Listen bekræfter dog ikke om spillet kommer til at indeholde hold fra skandinavien. Men spillet vil i hvert fald indeholde to hold mere fra mindre ligaer end PES4 gjorde, så det kan da ikke udelukkes at vi for første gang får nordiske hold med i PES...

Pro Evolution Soccer 5
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
BaggyBaggySkrevet 01/08-05 13:49 
Palle: Jeps.. En gang Lyngby fan, altid Lyngby fan.. :)
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig