X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dansk anime kanal, vis din støtte her


Svar
Zzap!Zzap!Skrevet 29/07-05 00:52, rettet 29/07-05 10:26 
Jeg ved ikke om dette her er på kanten af hvad man må bruge Play:Right til, så hvis denne tråds emne bliver bedømt til at være uacceptabelt kommercielt så må modsene lukke/slette den.
Jeg synes bare at dette initiativ fortjener at lykkes.
Så derfor anime interesserede Play:Right brugere, giv jeres støtte til kende ved at udfylde svarskemaet i nedenstående links.
Følgende er en mail jeg fik i dag:

------------------------------------------------------------
Anime på vej til Danmark – sidste udkald!
28. juli 2005, AnimeOnly.TV


Indtil nu har 268 danske Anime-fans svaret på 6 spørgsmål, der skal understrege over for investorer og journalister, at der er et krav om en internetbaseret Anime-tv-station i Danmark.

Det er blevet sagt før, men det må siges igen: Det her er vigtigt. Vi er ved at starte en selvstændig Anime-kanal. Der er mange penge i projektet (mange af dem er vores egne), og vi er nødt til at vise stor opbakning. Ellers bliver en dansk Anime-kanal aldrig andet end en våd drøm. Ingen søde mennesker giver penge til et sådan projekt, hvis ikke vi kan overbevise dem om, at der er basis for det.

Derfor har vi brug for endnu flere svar for at sætte en tyk streg under jeres krav. Hvis du ikke allerede har svaret, så skynd dig at gøre det. Hvis nogle af dine venner har sagt, at de vil svare, så tjek om de har gjort det. Hvis du kender nogen, der vil svare på spørgsmålene, så videresend denne e-mail til dem. Kort sagt: Hjælp os med at få så mange svar som muligt!

Mandag d. 1. august kl. 12:00 laves de foreløbige konklusioner fra undersøgelsen. Derefter sendes resultaterne til medierne – og til jer naturligvis. Så de, der mangler at svare, må meget gerne gøre det inden da.

De 6 spørgsmål kan besvares her. Det fulde link hedder http://anime.kompaskommunikation.dk

Hilsen
- Henrik
- AnimeOnly.TV
- Kompas Kommunikation
--------------------------------------------------------------
Born to kill space
HyakotakeHyakotakeSkrevet 29/07-05 03:11 
Næ, men der er et punktum for meget i slutningen.

Prøv igen!
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 29/07-05 19:16 
Reglerne kan vel bøjes en smule (The Matrix Concept?) så længe målet er så vigtigt for Danmark og dansk tv. Endelig har vi muligheden for at se noget andet end Bey Blade, Pokemon, Yu Gi Oh osv. Endelig har vi muligheden for at få mere moderate Animé serier til landet og få folks øjne op for hvad Animé egentligt er.

Jeg har forlængst svaret på spørgeskemaet, da jeg faldt over et link på en anden spil relateret side.

Håber på at tv-stationen bliver til noget.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 29/07-05 21:35, rettet 29/07-05 21:36 
Så har jeg også udfyldt det. Selvfølgelig skal vi have Anime.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig