X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tekken 5 konkurrence


Svar
TLTLSkrevet 13/07-05 17:38, rettet 13/07-05 17:39 
Så er der igen i år landsdækkende konkurrence i Tekken. Denne gang i det sidste nye Tekken 5 selvf. Jeg skal ind i Game i Bruuns Galleri d. 27. august og... have tæv af de andre Tekken-nørder. (Jeg har dog en lille chance for at gå videre) Ville lige høre om turneringen har interesse hos andre folk herinde.

DM i Tekken
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 13/07-05 17:50 
Tilmeldingen startede d. 20 juni, så en nyhed er det ikke ligefrem.
Jeg tilmeldte mig på dagen, og møder op i Bruuns selv.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
MarcusMarcusSkrevet 15/07-05 19:39 
Jeg kunne måske godt finde på det, jeg har dog ikke prøvet 5'eren. Jeg læste at det minder mere om 3'eren end 4'eren hvilket passer mig godt. :)
HankyHankySkrevet 15/07-05 22:20 
Hvilket jeg så kan afkræfte :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
TLTLSkrevet 17/07-05 23:55 
Jeg tror ikke at det er nok at træne i Tekken 3...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
DommergaardDommergaardSkrevet 18/07-05 09:56 
Hvorfor er der ikke flere konkurrencer af den slags? Det ville da være lettjente penge for sådan en haj som mig! :) Synes kun jeg kan finde en konkurrence en gang om året eller noget... er det mig der er lettere uinformeret?
TLTLSkrevet 01/08-05 02:57 
Der har vist kun været én konkurrence hver gang der er kommet et nyt Tekken spil...
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
BaggyBaggySkrevet 01/08-05 13:52 
ARG... Det gamereactor de hunde der står bag.. så kan det kun gå galt..
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
HankyHankySkrevet 05/08-05 22:11 
Hehe, de er vist blot medvirkene.
Jeg stiller i hvert fald op under alle omstændigheder, og tro mig - folk der møder mig og Paul vil blive rykket rundt ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig