X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Rouge Leader: Rebel Strike Movie(OMG)


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 11/05-03 13:17 
OMG....... Damn hvor ser det flot ud...... 2 player.... og de har gjort det mere varrieret, med skyde sekvenser, og ride på øgler på Hoot..... Og bike racing på Endor, og spille som de store Empire AT-ST og hvad de ellers hedder:O

.... Wow..... Jeg elsker de klassiske starwars:)

MMMmmmm...... Det her ser altså godt ud! Hvorfor har man aldrig hørt om Factor Five før, RL?

I topen af siden kan du DL.....
Well crucify the insincere tonight...
quadquadSkrevet 11/05-03 13:27 
Public EnemY >
Hvorfor har man aldrig hørt om Factor Five før, RL?

Har man også :)
RJKRJKSkrevet 11/05-03 13:34, rettet 11/05-03 13:35 
Public EnemY >
Hvorfor har man aldrig hørt om Factor Five før, RL?

Du dumper ret vildt i Retro i Videnstesterne, ikke?

Factor 5 er en af de mest respekterede udviklere fra Europa (Tyskland). Turrican, Katakis, Denaris, Giana Sisters, R-Type (Amiga), Chris Hüelsbeck - ring a bell? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tastasSkrevet 11/05-03 14:27 
Det ser utrolig flot ud.

Jeg er dog stadig ret skeptisk over for de third-person sekvenser de har indført.
Virkede lidt cluntet-ala Clone Wars.
Håber jeg de får lavet godt, så de ikke bare blive til 'gene'.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 11/05-03 14:37 
Det er ikke den crappy low-rez version?

Kan man ikke få denne udgave på anden vis, gider ikke gigex!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
HulleHulleSkrevet 11/05-03 20:31 
Gigex. Nih. Tror også jeg springer over. Skulle engang hente Panzer Dragoon demo derfra. Det tog evigheder, og da jeg endelig fik den.... Var det en Hitman 2 demo :/
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
quadquadSkrevet 11/05-03 22:00 
Denne her virker fint, og jeg er ikke totalt imponeret over alt i videoen, men det ser "ok" ud det meste.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig