X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Xbox opgradering?


Reply
OkottaOkottaSkrevet 11/05-03 10:54 
Ordet "upgrade" bliver nævnt flere gange i den artikel.

Det får mig til at tænke på patches og andre ting som jeg ikke forbinder med konsoller.

""Microsoft is continually innovating the Xbox platform. It is the only console which allows for continual upgrades and game play experience enhancements," the spokesman said."
Se hele indlægget


Opgrader her
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
52 topic(s).
« < 1 2

Reply
OmenOmenSkrevet 12/05-03 15:59, rettet 12/05-03 16:14 
RJK:
Du mener altså ikke at der findes nogen PC udviklere som vil gøre et spil helt færdigt, hvis muligheden er der for at patche et spil?!.

Du beskylder andre for at påstå, mens dit eget eneste argument for din holdning, indtil videre har været at du synes det forkommer logisk at patches er en undskyldning for et halvfærdigt produkt.
Du har ligeså lidt at have dine "argumenter" i, i denne diskusion som alle andre. Du gør jo det præcis samme som alle andre i denne diskussion, og lader dine egne holdninger forkomme som et bevis, og som du har skrevet er det forkert.

Nu skrev jeg så også "kvalitetstitel" til pc. Zelda var et eksempel på en kvalitetstitel til konsol.

Sacrifice, MDK2 og Omikron. 3 PC kvalitetstitler der endnu ikke har haft brug for patches for at køre på diverse systemer.

Hvis du dermed mener at problemet er cirka lige så stort - hvilket er det jeg argumenterer imod - så er vi jo bare uenige.

Igen bringer du antal ind i samtalen. Og IGEN skriver jeg: Jeg har ikke skrevet noget om antallet af titler, men blot at der også findes konsoltitler som ville have godt af et patch.

Og hvad bygger du det på? At der også er konsolspil der har brug for patches? DET "er noget fis"...

Nej!, igen kan jeg kun sige: læs hvad jeg skrev før. Det er ikke en realistisk tankegang for et firma, at alt kan rettes via patches. Det skader omdømmet og tiliden til firmaet, som i sidste ende koster dem flere penge end de kunne spare ved senere at patche et spil.

Mentaliteten om de store "onde" firmaer som sender det ene fejlprodukt efter det andet på gaden, for at nare os ærlige kunder som ofrer vores surtopsparede penge på deres spil, holder simpelthen ikke i dag. Bla. Internettets fødsel har resulteret i en langt mere kritisk forbrugergruppe som ikke vil finde sig i en sådan mangel på service i det lange løb.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 12/05-03 17:18, rettet 12/05-03 17:20 
Omen >
Du mener altså ikke at der findes nogen PC udviklere som vil gøre et spil helt færdigt, hvis muligheden er der for at patche et spil?!.

Der var den sort/hvide igen... ;)

Jeg mener (og har sagt): den enkelte udvikler vil da sikkert gerne levere så godt et produkt som muligt. Om det er til konsol eller pc gør ingen forskel - det snakker jeg ikke om.

Jeg mener også at et spil aldrig er HELT færdigt. Der er altid noget man kan forbedre.

Spørgsmålet er hvor længe udgiveren vil give udvikleren til at færdiggøre spillet. De sidste fejl er selvfølgelig sværere at finde end de første.

Udgiverens eneste interesse er penge. Nogle tænker penge på lang sigt - de fleste på kort sigt.

I yderste situation skal udgiveren altså vurdere, om udviklerne skal have mere tid og dermed flere penge og mindre chance for indtjening (spillet når ikke de gode handelsperioder, bliver forældet etc.).

Flere ting spiller selvfølgelig ind på sådan en afgørelse.

Seriøse fejl i et traditionelt konsolspil er et kæmpeproblem. Spillet får hug i anmeldelserne og mindre salg.

Seriøse fejl i et traditionelt pc-spil med mulighed for patchning er selvfølgelig også et problem. Men væsentligt mindre, fordi det altid kan fikses senere via patches.

Mit _argument_ er, at dette selvfølgelig vil få mange en udvikler til at tænke sig om en ekstra gang. Det er logik. Selvfølgelig spiller det ind.

Konklusion: Flere vil tage (og tager) chancen og sender spillet ud, uden at det er totalt gennemtestet.

Du beskylder andre for at påstå, mens dit eget eneste argument for din holdning, indtil videre har været at du synes det forkommer logisk at patches er en undskyldning for et halvfærdigt produkt.

Jeg ser på hvordan virkelighedens situation er, hvorfor den er sådan og kombinerer det til argumentet ovenfor. Undskyld, men jeg har svært ved at se, hvordan det er det samme som "Jeg tror ikke det sker". Det er da fint nok, at man tror det, men man da kunne sige et eller andet om _hvorfor_ man tror det. Om det er fordi man mener at udgiverne er til for at give os perfekte spil, at Xbox ikke kan gøre noget galt eller hvad ved jeg. Jeg vil bare have en eller anden form for begrundelse.

Igen bringer du antal ind i samtalen. Og IGEN skriver jeg: Jeg har ikke skrevet noget om antallet af titler, men blot at der også findes konsoltitler som ville have godt af et patch.

Men det har jo ingen relevans for diskusionen? Antallet er selvfølgelig det vigtige...

Mentaliteten om de store "onde" firmaer som sender det ene fejlprodukt efter det andet på gaden

Jeg siger skam ikke at de er onde. Blot at de selvfølgelig tænker på penge. Det vil du vil ikke afvise?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
52 topic(s).
« < 1 2

Login for at besvare
Username
Password
Remember me