X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo: the Movie


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 08/06-05 11:31, rettet 08/06-05 11:32 
"Variety reports on a rather unique series of script deliveries that occured out in Tinseltown yesterday. Microsoft had several delivery guys dressed up in full "battle chief" armor to deliver their proposed screenplay for a "Halo" movie. The screenplay, written by Alex Garland ("28 Days Later"), is apparently up to the highest bidder -- although New Line, DreamWorks, and Sony have already passed on the project.


Halo: Combat Evolved (Xbox)

The "Halo" honchos are asking $10 million for the rights to make the film, and whichever studio snatches the project will remain beholden to approval from the "Halo" creators: "Winning studio would have to follow a "bible" created by game developers to make sure any changes to the script don't alter the universe established in the first two "Halo" games that will continue in future sequels for the Xbox."

The "master chief" delivery soldiers were ordered to remain in their respective lobbies, unable to return to Home Base without the sceenplay safely in hand. Needless to say, this is a massive property, given that the two "Halo"games have grossed over $600 million in sales."


Ohh no:'( Jeg hørte et rygte om at David Hayter(ham der laver stemmen for solid Snake) måske skulle spille Master Chief:S

Det her går aldrig godt...
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 08/06-05 12:14 
Jeg håber godt nok ikke, at det bliver til noget.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 08/06-05 12:50 
Jeg håber at det bliver en fed film... For det er et fedt univers ;)
For The Love Of The Game
MrCaseMrCaseSkrevet 08/06-05 14:21 
Hm... dette kunne være en af de gange hvor det bliver bevist hvor dårligt det går når IP'en flyder den forkerte vej (spil der bliver til film:Mortal Kombat, Street Fighter, Tomb Raider(som vel egentlig var ok...agtig)).

--(mini-mini-spoiler til Halo 2)--
Men det kunne også blive rigtigt spændende. Så længe de holder det der latterlige undergrunds-monster fra Halo 2 ude af billedet, og kun koncentrerer sig om Covernant og menneskene og Master Chief, så kunne det sagtens blive rigtig fedt. Covernant er nogle fede aliens, med deres egne problemer og stridigheder, og ikke bare en horde af militaristisk eller dyriske dræbermaskiner som aliens ellers plejer at være...
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig