X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Masser af liv tilbage i de gamle drenge


Svar
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 18/05-05 16:12 
Hey - Før vi alle ryger i total next-gen extase, så vil jeg lige minde jer (mig selv inklusive) om al det lækre guf til PS2, Xbox og GC der er på vej i ÅR. Altså ting man kan forholde sig til, istedet for pop-quiz med Iwata og CG film extravaganza.

Se f.eks. Utimate Spider-man spillet. Skrevet af Bendis! (Manden bag serien). Det er Spider-man fra Ultimate universet, så vi ser både Nick Fury (I bad-ass udgaven), Artwork baseret på Mark Bagley's tegninger og sikkert en historie og dialog der er flere niveauer over Spider-man 2.

Husk at se video'en
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
GreaseballGreaseballSkrevet 18/05-05 16:41 
Lyder cool. Elsker Ultimate serierne af Marvel Universet. Ultimate Spiderman og X-men serien er begge nogen der bliver læst tit.
jaesjaesSkrevet 19/05-05 23:44 
Jeg er vild med den grafiske stil. Et meget logisk valg, men sjældent set så gennemført.

Hitman Bloodmoney ser også lækkert ud IMO. Jeg gider dog kun spille det, hvis de får brygget en ordentlig historie sammen. Bare at tage mission efter mission keder mig i den slags spil.
HeroldHeroldSkrevet 21/05-05 09:00 
Fury er da mere badass i den gamle udgave? Eller hvad?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 06/07-05 12:32 
Har lige fundet nogle videoer, som måske kunne interessere jer? Det er video'er taget på E3 fra Xbox udgaven (Det ser tæske flot ud!).

Gad vide om GC og PS2 kan være med?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig