X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout: Revenge trailer


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 10/05-05 12:04, rettet 10/05-05 12:33 
Tja... Hvis det ikke er mig som poster den nye burnout trailer, hvem skulle så? :)

Jeg vil sige at jeg er MEGET skuffet over den trailer. der er uden tvivl gået EA i den. Er det en expansion eller hvad sker der?

Here you go

Burnout 3.5?
For The Love Of The Game
PlaykidPlaykidSkrevet 10/05-05 13:07, rettet 10/05-05 13:19 
Det ligner jo Burnout 3, dvs. ikke specielt lige et spil jeg regner med at investere i.
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 11/05-05 09:20 
Nu må EA lige spænde hjelmen. Jeg bliver SÅ sur, hvis de ødelægger en af mine favoritserier på denne måde. Lav det da som en content download, hvis det bare skal være Burnout 3 med nye baner...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KalicolaKalicolaSkrevet 11/05-05 10:34 
OMG... Looks like I was wrong

Ign har en article om spillet og et interview. Spillet skulle eftersigende være blevet gen-opfundet, hvilket vil sige at de ikke bare bygger videre på 3'eren, men laver helt om på serien. Man vil f.eks nu have mulighed for at kaste medkørende civil biler i hovedet på modstanderen.

Man har nu mulighed for at bruge en crashbraker i løbene under aftertouch :) + man nu selv kan styre cameraet under aftertouch, what a bless!

Der er implementeret flyvehop, og alternative ruter, forhåbentligt bliver det i stil med beetle adventure racing til N64 :)

Jeg har ikke downloaded video interviewet endnu, så det kan jeg ikke kommenterer.

Men rent faktisk syntes jeg nu IKKE at det her lyder som en expansion pack. Men det lyder derimod som om at der lavet nok om i gameplayet, og tilføjet nok nye muligheder i spillet til at det kunne gå hen og bliver en værdig opfølger til det aldeles fremragende Burnout 3

Ja, jeg kan ikke vente... Jeg æder det rådt :D

Burnout Re-Invented
For The Love Of The Game
BaggyBaggySkrevet 11/05-05 16:03 
Lyder da som en katastrofe hvis burnout bevæger sig mod mario kart tilstande... Det jo næsten værrere end at lave 3'eren en gang til...

Hvis du vil spille den slags gøjl så få dig en cube...
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
KalicolaKalicolaSkrevet 24/05-05 09:53 
Tror ikke lige jeg vil sammenligne den nye burnout med mario kart :)

Tjek lige de her videoer fra ign. Det ser for vildt ud. tjek det nye bane design, det holder da max, tjek alle de shortcuts. Crash mode ser for sinsygt ud. Jeg troede simpelthen ikke at burnout kunne forbedres mere :)

Videoer
http://media.xbox.ign.com/media/708/708572/vids_2.html
For The Love Of The Game
ComradeComradeSkrevet 24/05-05 11:11 
Damn det ser godt ud!

Grafikken ser i hvert fald ikke ud til at fejle noget, heller ikke farten, og gameplayet plejer jo at holde.

Men jeg kan næsten ikke fatte det kører på PS2'en, jeg havde regnet med at det ville se sådan ud på næste generations konsoller ..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 24/05-05 11:24 
Baggy>
Hvis du vil spille den slags gøjl så få dig en cube...

Ja, for Burnout-serien er jo "rigtige" bil-spil, hvorimod Mario Kart bare er "gøgl". Geeze, Louise....
Bede-xBede-xSkrevet 24/05-05 13:21 
Darknon>
Ja, jeg kan ikke vente... Jeg æder det rådt :D

Jeg er af samme mening. Spillet ser ud til at give det samme kick som treren gjorde og jeg kan ikke rigtig ønske mig mere af en efterfølger.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
BaggyBaggySkrevet 24/05-05 16:50 
King Chaos: Våben hører ikke til i ordentlige bilspil.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
APHAPHSkrevet 24/05-05 18:56 
Baggy->

Den holdning ville du ikke have, hvis du havde prøvet Interstate 76. ;)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KilroyKilroySkrevet 25/05-05 09:23 
Baggy>
King Chaos: Våben hører ikke til i ordentlige bilspil.

Full Auto til Xbox 360 lader til at være uenig med dig;)
Kilroy Was Here
KalicolaKalicolaSkrevet 25/05-05 11:48 
Våben? Jeg er ikke helt med... Bliver crashbreakeren betegnet som et våben?

Burnout går ud på at smadre og ødelægge og fart, så explosioner er da på sin plads.
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 25/05-05 12:17 
Baggy>
King Chaos: Våben hører ikke til i ordentlige bilspil.

Problemet er måske at Burnout (og Mario Kart) ikke er "ordentlige bilspil". Jeg synes begge serier er fremragende. Men på mange måder er de tættere på hinanden end f.eks. Burnout og Forza.

Og jeg ville blive overrasket hvis der dukkede våben op i Forza ;)
BaggyBaggySkrevet 25/05-05 12:51 
Burnout er skam et ordenligt bilspil.. det lyder bare som om at det er på den gale vej..

Interstate: har det selv men er også i den grad vokset fra det, men i forhold til mario kart er det heller ikke skildpade skjold man skyder med ;)

Full auto: flot grafisk, men efterhånden noget man har set før.
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig