Darknon>
Så jeg tænkte at hvis de nye maps var fede, var der måske en chance for at jeg ville bruge tid på halo 2 live.
De nye maps er faktisk ret fede, men du kommer ikke til at kunne spille dem i matchmaking før playlisterne bliver opdateret, hvilket sandsynligvis sker i næste uge.
Bateman>
Darknon, Jeg forstår godt din frustration over Halo 2, men efter autoupdaten hvor våbene er blevet bedre balanceret
Våbene er faktisk ikke blevet bedre balanceret. Nærmere omvendt. Updaten har gjort flere af våbene mindre værd, særligt dualwield og nogle enkelte kraftigere, fx Battlerifle(ingen spredeskud over afstand).
Det gør at der på banerne ligger flere våben nu end før, som ikke bliver samlet op. Det er vel næppe balance.
Fra mit synspunkt som MLG spiller gør det dog ikke noget :)
Darknon>
bateman: præcis. Jeg skyder med den der uzi ting på en gut der springer rundt, han er hele tiden i midte af mit sigtekorn, jeg skyder og skyder, og JEG dør til sidst. gang det med 10 og i forstår hvad frustration er.
Spil nogle custom games istedet, så slipper du for at spille efter Bungieregler og spawne med en smg.
Sjovt nok syntes at jeg halo 1 til pc var top underholdning over internettet, nok mest pga banerne og de muligheder man havde med køretøjerne.
Der er skam masser af muligheder med køretøjerne på mange af banerne. Tag lidt big team og du vil se at køretøjerne straks kommer i fokus.
Personligt mener jeg dog Halo spillene spillles bedst uden køretøjer, men det er måske bare mig...
Hvad har de gjort med våbenene i den seneste patch? hvordan bedre er de blevet ballanceret?
Magnumen har mindre autoaim og giver mindre skade. Nu kan du faktisk ikke slå en mand ihjeld, selvom du tømmer et helt magasin i ham. Virker tåbeligt efter min mening.
Bruteshot giver mere i skade, således at en god spiller nu kan slå ihjeld med to skud. Samtidig virker det til at den launcher lidt længere i nærkamp.
Battleriflens skud samler sig over afstand, istedet for at sprede som de gjorde tidligere. Det gør våbenet mere pålidelig over afstand, hvilket er en god ting, da det kunne være ret frustrende når man vidste, at man havde sat sigtekornet rigtig, men alligevel ikke ramte.
Plasma riflen er blevet tonet marginalt ned.
Granater sprænger tidligere. Med frag granater er det en lille, men alligevel væsenlig forskel. Plasma granater er mere brugbare pga af det. Plasmaerne giver også meget mere skade. Nu kan man dø af en uden at være stucked.
Melee giver mere skade. Samtidig kan man launche lidt længere.
Ved ikke om jeg fik det hele med, men det er ihvertfald nogle af de forandringer der er sket.
Beano>
Lyder da lidt sygt - syntes i forvejen at dual-wielding var for svagt :(
Har du noglesinde prøvet at dualwielde nogle af magnum comboerne?
magnum/pp, magnum/ps, magnum/magnum.
De var næppe svage.
Darknon>
Næ, prøv en darkSim i perfect dark. Den vil få dig til at tude som en tøs. Mig og 3 andre gutter spillede imod en enkelt darksim engang. Vi blev malket for hårdt siger jeg dig :D
Amatører. De var intet problem at få dem ned og ligge, når man lærte dem at kende. Faktisk skulle man spille flere gange mod dem i de forskellige challenges.
Challenge 28: Dig mod to dark sims i capture the case på Villa.
Challenge 29: Dig mod to dark sims i slayer i G5 bygningen.
Challenge 30: Dig og en normal sim, mod to dark sims i king of the hill på Skedar arenaen.
Det var svært de første gange, men blev faktisk ret let efter noget træning :)