X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

DS Screen Protector - hvordan?


Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-05 11:15, rettet 13/04-05 11:16 
Efter som der kommer en del små ridser ved brugen af thump-strappen, besluttede jeg at invistere i et screen protector kit.
Det har jeg så fået idag.

Nu har jeg så bikset med det i ca en halv time, og det virker ret umuligt at få luft boblerne væk. Jeg har kun prøvet på den øverste skærm, og da den er slem nok at få af igen, vil jeg ikke prøve på den nederste, før jeg ved 100% sikker på hvordan det skal gøres.

Jeg ved at der ihværtfald findes een herinde der allerede har/haft en screen protector på touch skærmen.

Jeg har købt produktet hos gamebits. Og manualen er på japansk.

Hvordan har i gjort? Og skal jeg ha fat i et helt andet produkt?
Spiller nu: Phantasy Star IV
fumfumSkrevet 13/04-05 11:18 
Følger der ikke sådan en stryge fætter med af hård plastic?
Tricket ligger i at starte i den ene side, og så ligeså langsomt få coveret strøget ned mod skærmen.
Det var på den måde jeg pakkede bøger ind, da jeg var bogindpakker på det lokale bibliotek engang.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-05 11:20 
Jo der gør. Men den er ret lille og har ikke rigtig nogen effekt, syntes jeg.

Måske skulle jeg prøve med mit Dankort.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 13/04-05 11:22, rettet 13/04-05 11:23 
Hvordan har du forsøgt at lægge det på?

Jeg har en rimelig godt metode som jeg plejer at bruge hvis jeg vil slippe for luftbobler. Det er lidt svært at forklare, men jeg kan da evt. lige komme forbi og forklare det. Medmindre du finder ud af det selvfølgelig...

Edit: det er faktisk nogenlunde den samme metode som fum beskriver... (er åbentbart for langsom)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-05 11:24, rettet 13/04-05 11:25 
Bare det ikke drejer sig om nåle, så er jeg da frisk.

EDIT: Tror jeg har den nu. Det er åbenbart ikke ligemeget hvilken side der vender opad.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/04-05 12:24 
Ja... jeg fandt da ud af hvordan man gjorde. Men de var blevet alt for støvede og ridesede, så jeg smed dem ud. Jeg må bare ha et nyt sæt en anden gang.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig