X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Ubi Soft - I er tilgivet


Svar
OkottaOkottaSkrevet 09/04-05 11:53 
Efter det kiksede PoP: Warrior Within, og Ghost kræver-en-patch-for-overhovedet-at-virke-ordentligt-i-single-player Recon 2, så er det lækkert at få to gode Ubi udgivelser i træk.

Først fik jeg Brothers In Arms, og det er uden tvivl en af de mere intense spil oplevelser jeg har haft, det sidste stykke tid. Det er virkelig et godt og solidt spil.

Dernæst har jeg endelig fået dedikeret mig betydeligt mere til SC: Chaos Theory, og det har ligeledes været en lækker oplevelse. Klart det bedste Splinter Cell til dato, og et fremragende spil i sig selv.

Det er helt bevist at jeg poster indlægget i Xbox forummet, for det er Xbox versionerne af spillene jeg snakker om. Iøvrigt bør man holde sig langt væk fra bl.a PS2 ditto'erne af disse to spil; De er simpelthen for - ja faktisk - grimme og slemme, og lader slet ikke spillene komme til deres ret.

Anyway - jeg tilgiver Ubi deres forrige fejltagelser og håber vi kommer til at se mange flere lækre udgivelser fra dem.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 09/04-05 12:11 
Yves Guillemot, Ubisoft ejer og CEO, har ved en privat frokost, bedt mig takke dig for din tilgivelse. Og han udtaler samtidig at han ikke håber der i fremtiden vil komme spil fra Ubisoft der på nogen måde støder dig eller fremkalder vrede hos dig. Tak!
JAAJAASkrevet 09/04-05 12:42 
Sikker? Da jeg snakkede med ham, sagde han disse udødelige ord:

"Han kan rende mig."

Mere on topic, så ville en vild satsning på et BG&E 2 afkræve en del respekt fra mig.
ComradeComradeSkrevet 09/04-05 12:59 
Ja Ubi rider på en god bølge for tiden.. Har også kun haft gode oplevelser med deres seneste titler.
Det er de samme titler Okotta nævner, men jeg ved at de også har flere gode titler på markedet lige nu som skal spilles, bl.a. Lumines som jeg netop har bestilt, og Silent Hunter 3 til PC skulle også være en fed titel.

Så thumbs up til Ubi, som for mig helt klart står stærkest lige nu af 3. parts udgivere.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
CoreCoreSkrevet 09/04-05 13:20, rettet 09/04-05 13:26 
Hvad med Rainbow Six: Lockdown? Er jeg den eneste der glæder mig sygt meget til det?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 09/04-05 14:08 
Jaeh...



Nej - det skal nok blive meget fedt... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 09/04-05 15:00 
Okotta... køber du bare ALLE spil? og endda en udgave til hver konsol, du sammenligner dem altid (hvilket jo er fedt nok). Hvor får du al den tid fra? :)

Jeg syntes at brothers in arms er kedeligt, men jeg er jo osse mere til rambo-typen af spil, så det er måske ikke så underligt.

Har ikke spillet splinter cell siden det første. Det irriterede mig at man skulle snuppe en nøgle fra en vagt, ved at tvinge ham til at gi den fra sig. Og rambo som jeg er, skyder jeg vagten, og så har han pludselig ingen nøgle på sig, det holder ikke. så det spil droppede jeg.. Går ud fra at de andre spil i serien er ligesådan :(
For The Love Of The Game
HankyHankySkrevet 09/04-05 15:10 
Hvor han får al den tid fra?
Tror nærmere, at han har for meget af det :/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
OkottaOkottaSkrevet 09/04-05 15:52, rettet 09/04-05 15:52 
Darknon>
Okotta... køber du bare ALLE spil? og endda en udgave til hver konsol, du sammenligner dem altid (hvilket jo er fedt nok). Hvor får du al den tid fra? :)

Nogle af dem får jeg. Andre køber og/eller bytter jeg mig til.

Sammenligninger læser jeg på nettet; Bl.a IGN Head To Head.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/04-05 17:26 
'Brothers In Arms' er ganske godt, men det er desværre ret hurtigt gennemspillet. Jeg er allerede gået igennem 2 gange (først på Easy og derefter på Difficult) på et par uger.

Genspilningsglæden er ikke så stor, når man efterhånden lærer alle fjendens spawn points, og kun har lille mulighed for at variere sin fremfærd. Men det var en god oplevelse så længe det varede (og jeg skal da også spille udvidelsen, når den kommer).
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 09/04-05 20:04, rettet 09/04-05 20:07 
Core>
Hvad med Rainbow Six: Lockdown? Er jeg den eneste der glæder mig sygt meget til det?

Normalt ville jeg da glæde mig til et kommende Rainbow Six spil til PC, men ud fra den smule jeg har læst om Lockdown lader det til, at der bliver gjort et kikset forsøg på at "street-ificere" franchiset. Istedet for at bære hue og hjelm, som soldaterne i et antiterrorkorps normalt gør, kan man nu se ens mænd løbe rundt med corn-rows og bandana-lignende hovedbeklædninger, formentlig i et forsøg på at give dem mere "personlighed" og følge tidens hip-hop trend.
Hvis de så kunne have holdt denne stil til konsollerne, som det jo ofte bliver sagt har en anden målgruppe, så det kunne det vel have gået an, men det er det samme på PC. Suk.
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig