X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Arcade-spil med én hånd


Svar
ChronoChronoSkrevet 07/04-05 13:09 
Findes der andre arcade-spil end Pac-Man som kun skal styres med én hånd?

Nævn kun de bedste :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
fumfumSkrevet 07/04-05 13:22 
Der er den der med en kugle der skal styres rundt. Ala supermonkeyball, men i 80'er forklædning. Den skulle stryres med en trackball kan jeg huske. Hvad f..... var det nu den hed? Det var sjovt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
RJKRJKSkrevet 07/04-05 13:24, rettet 07/04-05 13:30 
Marble Madness.

Pong og lignende.

Arkanoid og lignende (ja, der er godt nok en knap, men man kan godt spille uden den så vidt jeg husker).

Lady Bug, Crush Roller og lignende (labyrintspil).

Der er selvfølgelig også mange racerspil der kan spilles med én hånd og én fod, men jeg ved ikke om de tæller ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 07/04-05 13:50, rettet 07/04-05 13:53 
Man kan ikke spille Arkanoid uden knappen. Eller, jo, det kan man godt, men det ville være tåbeligt ikke at kunne skyde og selv vælge, hvornår man sender "klisterbolden" afsted, når man får disse power ups.

Crazy Climber, så vidt jeg husker.

Virtua Cop, Mazan :P
Michael_Michael_Skrevet 07/04-05 13:53 
Q*bert
RJKRJKSkrevet 07/04-05 14:02, rettet 07/04-05 14:02 
JAA>
Eller, jo, det kan man godt

My point ;) Jeg var bare ikke helt sikker på, om kuglen automatisk blev sendt afsted, når man ikke gør det. Men det gør den selvfølgelig aht. tid.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
KTCKTCSkrevet 07/04-05 14:06 
Stort set alle pistolspil kan også klares med en enkelt hånd (pånær dem, hvor man skal reloade på våbnet). Jeg behøver nok ikke nævne titler, da der er en del at tage af.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
RJKRJKSkrevet 07/04-05 14:33 
Ganske ofte har man så en bombe, man ikke kan aktivere med én hånd. De kan altså stadig spilles, men næppe "klares" ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HeroldHeroldSkrevet 07/04-05 20:49, rettet 07/04-05 20:50 
KTC>
Stort set alle pistolspil kan også klares med en enkelt hånd (pånær dem, hvor man skal reloade på våbnet). Jeg behøver nok ikke nævne titler, da der er en del at tage af.

Har du aldrig reloadet sådan en med et tryk med næsen? (selvfølgelig svært de steder hvor pistolen er fixeret, eller knappen sidder et dumt sted)

Edit: Sdavefejl
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig