X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Suikoden IV


Svar
Per SPer SSkrevet 25/02-05 22:16, rettet 25/02-05 22:46 
Så fik jeg endelig kigget lidt på PAL versionen af Suikoden IV fra Konami. Måtte hellere sikre mig at det virkede til Spilfestival 2005 i morgen.

Vi så jo aldrig 3eren i EU, fy skamme Konami, og jeg skal ikke kunne udtale mig om kvaliteten af det spil. Jeg har selv kun de 2 første 2D titler og synes ikke rigtig man kan sammenligne direkte - på trods af samme spilunivers.

Såvidt jeg forstår er Suikoden IV en slags prequel og kan spilles uden forkendskab til de tidligere spil. Muligvis derfor man mente at en PAL version af IV bedre kunne betale sig. Navnet klinger stadigvæk godt i visse kredse.

Konami skal dog roses for at konvertere en RPG titel til PAL med en 60Hz funktion.

Andre der ser frem til spillet?
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
quadquadSkrevet 25/02-05 23:04 
Spiller det i øjeblikket - nogen fantastisk titel synes jeg dog ikke det er. Det er rigtig nok en prequel til de andre spil i serien, dog med små hints til folk der kender Suikoden universet.
Random encounters er stadig ikke lige min stil, og kan roligt proklamere at Suikoden IV bestemt ikke vil forbedre den situation.

Jeg ser dog frem til at få det gennemført, hvilket forhåbentlig giver et langt bedre og nuanceret billede af mine oplevelser med spillet.
JAAJAASkrevet 26/02-05 01:11 
Jeg er kun et par timer inde, og vil derfor reservere kommentarer. Jeg er STOR Suikoden fan og vil derfor sikkert få mere ud af spillet end de fleste. Det originale Suikoden er kun tangeret af Suikoden II, FFVII og IX som mit yndlings RPG, og da de har fået den originale kreatør tilbage bag rattet er jeg fuld af forhåbninger trods manglen på anmeldelser, der roser det til skyerne. IV skulle nærmest være en slags fanservice til folk som mig :P
BaggyBaggySkrevet 01/03-05 16:56 
Spillede 3'eren (US) igennem og den blev jeg helt vild med. Helt vild med den måde man ser de 3 sider af samme historie og den så bindes sammen i 4 og 5 kapitel. Det sku en lille spilbar eventyrbog. :D
Den der ler sidst.. tænker.. langsomst
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig