X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Crystal xbox, hvilket drev?


Svar
dRxLdRxLSkrevet 11/02-05 10:10 
Elgiganten har nogle crystal xbox til en rimelig penge. Er der nogen der ved om det er et brugbart drev der sidder i dem?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PlaykidPlaykidSkrevet 11/02-05 11:34 
Jeg er ret sikker på Crystal har Philips som standart. Altså et ganske udemærket drev efter min mening.
Jeg har ikke haft problemer med det.
Spiller nu: Halo 3
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/02-05 12:20 
hvad er "rimelige penge"?
APHAPHSkrevet 11/02-05 13:11 
PS2 playkid>
Jeg er ret sikker på Crystal har Philips som standart.

Jeg købte en Crystal xbox for ikke så længe siden. Den var med Samsung drev.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
dRxLdRxLSkrevet 11/02-05 13:48 
rimelige penge:
http://www.elgiganten.dk/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/da_DK/-/DKK/El_DisplayProductInformation-Start;sid=NseauTa0A1qauXS4n9VZWDxmedkMg4Ko1og=?ProductID=9zHD4QjoaawAAAD_bZsF%2eGfZ&CatalogCategoryID=BrQKBymk0LAAAADsblfv267u&filename=productpage_text%2cproducttype_text%2cprodtypes_vartypes_text

men de sælger den ikke fra online shop'en så jeg ringede til deres central sted og han sagde at der ikke var nogle butikker der havde den hjemme. Hvis jeg henvendte mig i en af butikkerne kunne jeg så prøve at få dem til at bestille én hjem, medmindre den var i restordre. Noget man vel roligt kan regne med at "en limited edition" er så længe efter udgivelsen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PlaykidPlaykidSkrevet 11/02-05 15:55 
Paasch>
PS2 playkid>
Jeg er ret sikker på Crystal har Philips som standart.

Jeg købte en Crystal xbox for ikke så længe siden. Den var med Samsung drev.

Som sagt var jeg også kun "ret sikker" :)
Spiller nu: Halo 3
KoludaKoludaSkrevet 11/02-05 17:56 
V1.4 Crystal maskiner m. Philips Drev
V1.6 Crystal m. Samsung/Toshiba , har dog set et par stykker med Philips men det er godt 4 måneder siden, og var kun et par stykker så sikkert et rest lager af crystal drev fra v1.4 tiden.
KTCKTCSkrevet 11/02-05 18:10 
Jeg kan bekræfte hvad Koluda skriver og tilføje, at det også er det samme med harddiskene, hvor det stadig er varierende med Seagate og Western Digital.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dRxLdRxLSkrevet 11/02-05 18:34 
Nå men hvis jeg er interesseret i sådan en crystal xbox til en "rimelig penge", er der så nogle steder jeg kan kigge hen?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 11/02-05 20:07 
Hvis du kun skal have maskinen, tror jeg ikke du finder dem til prisen andre steder, men ønsker du et spil med maskinen, har GAME et bundle (forskellige titler) til 1390,-
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HankyHankySkrevet 11/02-05 20:17 
I Vores lokale Kvickly her, har de Crystal-udgaven
inkl. 2 spil, for 999,- kr.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
KTCKTCSkrevet 11/02-05 20:20 
Damn, det bliver ikke billigere.
Case closed :0
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KoludaKoludaSkrevet 11/02-05 21:51 
Hanky>
I Vores lokale Kvickly her, har de Crystal-udgaven
inkl. 2 spil, for 999,- kr.

Hvilken kvickly er det... ?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig