X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamegear vil ikke køre på batterier


Svar
seebergseebergSkrevet 01/02-05 19:42 
Min Gamegear vil ikke køre på batterier kun på strøm. Det var noget den lige pludselig fandt på.

Findes der en foklaring/løsning på dette?
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
TweelTweelSkrevet 01/02-05 20:24 
Heh, brug en strømforsyning (den fra Master System II duer). Ikke ligefrem en "løsning", men det er det jeg har gjort de sidste mange år da min holdt op med at virke...
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-05 20:27 
Du mener vel Mega Drive II?
Spiller nu: Phantasy Star IV
TweelTweelSkrevet 01/02-05 20:31, rettet 01/02-05 20:33 
Nope, Master System. Jeg ved ikke om Mega Drive strømforsyningen også virker, men det kan da godt være...
EDIT: Skal lige siges at min Game Gear blev købt i England tilbage i midten af 90'erne, så jeg ved ikke om der er forskelle, men det tror jeg da ikke.
"The planet Orrere is mildly notable for Killer Ortibece Gargle Blasters" - Elite
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 01/02-05 20:50, rettet 01/02-05 20:50 
Der er måske forskel på GG maskinerne?

Jeg brugte min MDII strømforsyning. Den til MSII var for stor, altså stikket.
Spiller nu: Phantasy Star IV
seebergseebergSkrevet 01/02-05 20:53, rettet 01/02-05 20:53 
Bruger min MasterSystem strømforsyning. Men kunne godt tænke mig, at min GG blev bærbar igen :/
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
happyEDhappyEDSkrevet 02/02-05 17:09 
Har du prøvet at åbne den.. skille den ad og se om der er en løs forbindelse.

Og du vender batterierne rigtig ik;S;))
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
seebergseebergSkrevet 02/02-05 17:36 
Har haft den skilt ad. Øjensynligt ser alt ud til at være i den skønneste orden., og ja jeg har prøvet at vende og dreje batterierne ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig