X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jubii-mail sucks!


Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/01-05 15:29 
Er jeg det eneste offer herinde for Jubii's nyeste omlægning af deres mail-system?

At de opdaterer deres har jeg intet imod, men at jeg er tvunget til at finde på en ny emailadresse, irriterer mig noget så grusomt.
Og ikke nok med det, så er alle mine gamle mails, som var sorteret i forskellige mapper, lagt i én samlet mappe. Hurra, så kan jeg ellers bare starte forfra med at sortere over 200 mails ( i know - det kunne være værre).

Brugerfladen ser da også ud til at have taget en dyk nedad til fordel for flere funktioner, såsom "e-drev" og sms-halløj. Jøses, jeg ville sgu hellere have et system der er brugbart og nemt for brugeren.

Jeg har ved siden en pop3-konti som også har en web-brugerflade. Men pointen var jo netop at beholde en alm. gratis-webmail, som man kan få adgang til fra alle steder og som har en form for justerbart spamfilter. (og derved beskytte pop3-kontoen fra at blive listet alle mulige steder.)

Hvem kan anbefale andre _gode_ webmail-sider, som er funktionelle og brugervenlige? Ofir/Sol, eller hvad der nu er?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
MarcusMarcusSkrevet 19/01-05 15:31 
Http://www.f-m.fm bruger jeg selv, og jeg er temmelig tilfreds . :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/01-05 15:43 
Okay, fungerer deres basic-spamfilter godt?
Hmm, de lukker ens konto efter 45 dage hvis man ikke logger ind, hvilket måske kunne blive et problem. :-/
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
MarcusMarcusSkrevet 19/01-05 15:55 
Jeg har kun fået spam i starten og jeg har vel brugt det i et år nu. Og så kan du evt. sætte e-mails på den sorte liste hvis det er nogle bestemte afsendere noget specielt emne etc.

Hmm ja ok, det er måske ikke så praktisk. Det er dog ikke noget der er sket for mig. Ellers har jeg ikke lige andre forslag, udover de services der er blevet nævnt herinde for nyligt. Http://www.gmail.com og Http://www.hriders.com som har fordele i at have meget plads hvis man har brug for det. Gmail har vidst også et spamfilter, ved ikke med hriders.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/01-05 12:53 
Man får jo helt ondt af dig....

Jeg ligger inde med et par invites til gmail. Hvis du er interesseret så skriv din e-mail-adresse, så sender jeg en afsted til dig!
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
MarcusMarcusSkrevet 21/01-05 14:00 
Jeg har også en invite....men altså...selv ville jeg hellere bruge f-m.fm end gmail og det gør jeg også. Gmail er kun til filopbevaring.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/01-05 14:23 
Mange tak for gmail tilbudene, MajorP var dog den første, så jeg har allerede fået en. Umiddelbart ser det system ud til at være rimelig godt :-)
Så mens jeg grubler og syder over jubii-snot, vil jeg glæde mig over gmail, hehe.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig