X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PR PSO Spillere


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 29/04-03 21:17 
Kan alle i GC PSO spillere ikke skrive jeres karakter navne her?, det ville også være nice med et playright team (vi skal bare finde en fast location med password på).

Jeg har spillet noget med LaOs og jeg ved da at Konsolkongen også er på.

Jeg er stadig rookie (L24 RAmarl), så lidt stille og rolig level op ville være okay.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/04-03 21:26, rettet 29/04-03 21:26 
Dark Savior
Lv. 37 HUmar
Spiller nu: Phantasy Star IV
JAAJAASkrevet 30/04-03 04:46, rettet 30/04-03 04:48 
Raxx
Lvl 27 FOmar

Er stadig offline, da BB adaptere er udsolgt her i området. Jeg bryder nok sammen og allierer mig med Gameplay.com en af de nærmeste dage.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-03 13:10 
Nå ja skal lige siges at jeg også står og mangler en BB adaptor, men jeg køber da en så snart jeg har råd ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Star SoldierStar SoldierSkrevet 30/04-03 13:29 
Det vil sige at du ikke er online?? (eller du kører med modem), whouu hele 2 herinde som spiller PSO Online ;( , få så købt det spil og en BBA NU, det spil er jo noget af det bedste der er lavet.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-03 13:30, rettet 30/04-03 13:31 
Eh... det ved jeg, jeg har spillet PSO i over 300 timer :D
Jeg kan bare ikke finde den skide BBA :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-03 13:31 
...Nå det var måske ikke engang til mig? ;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Star SoldierStar SoldierSkrevet 30/04-03 13:40 
Jo det var til dig, ja, du ved godt hvad pso er om, jeg snakkede bare om dem som er mere passive (jeg spillede også DC versionen i over 120timer), kan det virkelig være så svært at finde en BBA her i landet?, jeg importerede selv 2 uden problemer til 45usd stykket. ellers må du online og give mig alle de rares du kan undvære he he, lyder som alle de andre punks der kommer ind og skriger ~ TRADE?... U got weapons 4 me?, arrrgh, irriterene.

LaOs er nice at spille med (Mr. Nuggah), ja hvor mange gange har jeg ikke været henne og live ham op igen?, tsk tsk, han er en dyr dreng når han går i nærkamp og bliver basked ned.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-03 13:45, rettet 30/04-03 13:49 
Ja vi skal helt klart ha arrangeret noget i nærmeste fremtid. skal bare lige ha penge til det først :(. Men indtil da gemmer jeg nogen rare guns til dig!
(Du har jo sikkert brug for dem ;))
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 30/04-03 15:17 
Ja jeg dør engang imellem, men der er måske også forklaringer der ikke bliver bragt frem i lyset.
Den kære star soldier, eller Misora som han kalder sin lille blonde karakter er jo ingen helt selv. Og behøver jeg at nævne hvad Misora står for? Noget med "lille bitte vissen og iøvrigt giftig blomst".

Når man så spiller sådan er det jo svært at være med. Især når det går efter tesen om at man nakker de lette før jeg med min sword bashing char kan nå derhen så har vi et problem. For hvad er tilbage? De store onde dyr? Ja! Og er det let når man er level 11 og den rare mælkebøtte render rundt som level 53. Nej.

Og hvordan kan det være at jeg er level 11? Måske fordi den herlige lag save bug slettede min dejlige char som var tættere på lev 40 end level 30. Så bliver man da selv lidt misora vissen når man skal starte forfra.

Iøvrigt er det la0s med tallet nul og ikke bogstavet O.
Og iøvrigt har du dumt hår!

og og og iøvrigt bliver det jo ikke nemmere af at Star Soldier eller den Døde Blomst nakker alle items og og aldrig giver mig, men sælger. Så er det let at være level 11 på Hard i Ruins!
Hvad sker der?
tastasSkrevet 30/04-03 15:43 
Har de ikke BBA ved boomtown.dk shoppen? :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-03 20:07 
Det er jo heller ikke meningen at nogen af jeres characters skal storme ind i en flok fjender, i skal stå på afstand og losse alt hvad i kan i skallen på dem.
De stupide selvmordsmissioner må i lade mig om;)
Spiller nu: Phantasy Star IV
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/04-03 20:08 
Undskyld LaOs troede det var dig der var FOmar
Spiller nu: Phantasy Star IV
la0sla0sSkrevet 30/04-03 20:31 
hehe... det går nok.. men ja den slags SELVMORDSmissioner skal jo også leveres til folkene med evnerne og modet.. hvilket jo må være os...
så kan de sarte og sky blomster stå bag ved og sprøjte med vand og hvad de har
Hvad sker der?
AsseAsseSkrevet 30/04-03 21:45 
Nigasunigani,

Level 86 HUmar...

Kommer online så hurtigt som muligt, men jeg skal lige have råd til den adapter først;)
la0sla0sSkrevet 30/04-03 21:58 
slap da af.. det er dælme noget af en char du har klasket sammen helt alene... jeg tager hatten af for dig
Hvad sker der?
JAAJAASkrevet 02/05-03 00:02 
Jeg har også 300+ timer under bæltet fra DC PSO, men har ikke kunnet opdrive en BBA til GC i hverken Skåne eller Danmark inden for den seneste uge. Selv gameplay.com har udsolgt, så den er nu bestilt hos Special Reserve. Så håber jeg bare, at den ankommer inden for en måneds tid :P Jeg har ikke den store tiltro til dem, men hellere det end skulle igennem dvdboxoffices latterlige optagelsesritual.
JAAJAASkrevet 02/05-03 00:04 
Hvordan kan du egentlig spille på Hard, la0s, når du kun er level 11? Er det noget nyt i GC versionen, når man spiller online?
la0sla0sSkrevet 02/05-03 00:27 
hehehe det er sådan noget man vist nok kalder overdrev ;)

du ved, overdrivelse fremmer forståelsen
Hvad sker der?
JAAJAASkrevet 02/05-03 00:50 
Hehe, tænkte det nok, men måtte lige være sikker.
AsseAsseSkrevet 02/05-03 10:45 
Hehe, jeg har spillet meget multiplayer sammen med 3 af mine venner;)
JAAJAASkrevet 05/05-03 18:33, rettet 05/05-03 18:40 
Jeg regner med, at min BBA dumper ind ad brevsprækken i morgen. Nogen, der er friske på lidt (nå ja, eller meget) PSO i morgen aften (tirsdag)?

Jeg er nu lvl 30 FOmar.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig