X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Farvel Psikyo


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 29/04-03 19:01 
Så røg der endnu en af de gode gamle, vi mangler bare CAVE, Atlus, Irem osv. for at være i total 3D helvede, men det er jo åbenbart helt okay med de fleste folk, hurra....

MMCAFE
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
NaieraNaieraSkrevet 29/04-03 19:04, rettet 29/04-03 19:07 
*snøft*

Me wants a new Zero Gunner :(

Og hvad med noget mere Sengoku Blaede noget?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Per SPer SSkrevet 29/04-03 21:00 
Du kan altid få lov til at prøve Sengoku Blade hvis jeg kan komme til konsoltræf..
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
NaieraNaieraSkrevet 29/04-03 21:27 
Lyder godt ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 29/04-03 21:42, rettet 29/04-03 21:43 
Det er virkelig, virkelig sørgeligt.

Hvorfor er det lige at Sega + Sammy + Namco mergeren (eller Sega alene) ikke opkøber en masse af disse små udvikler perler?

SEGA / Smilebit + AV + Hitmaker + WOW + Team Sonic + Atlus + Psikyo + Raizing osv., makes perfect sense to me... :-)
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 29/04-03 23:14 
Enig med flottenheimer hele vejen... :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 29/04-03 23:36, rettet 29/04-03 23:37 
"Amn det er jo ligegyldigt, Psikyo er jo ikke vigtige!!!"

Men det er da dejligt opløftende, sådan at få endnu en spand gloende hed ærtesuppe i hovedet, så kan vi jo nemlig bare håbe på at vi får lukket kæften på flere af de forbandede folk der iøvrigt gider at lave noget mere af det latterlige 2D bavl, såsom det der nyudgivede 2D helvede Dai OuJou, og inden de andre kilometer læsterligt lort såsom R-Type FINAL og Gradius, som snart kommer.

Større patter og og mindre bikini's og lige præcist et eventyr til i en Inka Ruin med kasser der skal flyttes på, det glæder jeg mig til... og jer med.

Gaaah!!?!?
Hvad sker der?
msxtrdmsxtrdSkrevet 30/04-03 00:03 
Du lyder som om du ikke kan tåle 2D shootere. Dine argumenter tjener ingen formål her. Jeg er sikker på at der er mange her der kan se det fede ved 2D shooters, og ikke fatter at man kan bare række ned på alt hvad ikke er 3D. Tag nu dine holdninger og.......

Bjørn.
RJKRJKSkrevet 30/04-03 00:09 
Oh, at skrive og læse ironi er en svær kunst :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
la0sla0sSkrevet 30/04-03 00:10, rettet 30/04-03 00:14 
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=1288


pleeease fortæl mig at du selv ironiserer og jeg er den af os to der ikke kan skimte ironien.... ellers må jeg jo henvise.. til min lone ranger post, der ingen svar fik..

skal det papskæres, og det må det jo helst, så er det link jo et bevis på det at jeg selv skal lide alene og stille med mine 2D spil...

"Amn kan vi ikk' snart få Irem ned med nakken, de er så dårlige"
Hvad sker der?
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/04-03 05:56 
Ja, ja det er meget godt. Men kan du nu bevise at du IKKE kan li' "Større patter og og mindre bikini's"? :P
LWSLWSSkrevet 30/04-03 08:09 
flottenheimer >
Hvorfor er det lige at Sega + Sammy + Namco mergeren (eller Sega alene) ikke opkøber en masse af disse små udvikler perler?

Hvis man nu kigger ordentligt på den idé, ligner det lidt af en dødsdom for Sega - en udvikler som ikke har brug for at betale bunkevis af penge for små udviklerhold, som ikke giver noget der minder om overskud, men derimod har den ene fod dybt begravet i en fedtet æggekage vi kalder konkurs.
la0sla0sSkrevet 30/04-03 11:06, rettet 30/04-03 11:07 
King Chaos >
Ja, ja det er meget godt. Men kan du nu bevise at du IKKE kan li' "Større patter og og mindre bikini's"? :P


dammit... you found out...
"amn det er jo ikk' det, det kommer an på"
jo... bare ikk når det gælder spil...
Hvad sker der?
RJKRJKSkrevet 30/04-03 11:31 
LWS >
Hvis man nu kigger ordentligt på den idé, ligner det lidt af en dødsdom for Sega - en udvikler som ikke har brug for at betale bunkevis af penge for små udviklerhold, som ikke giver noget der minder om overskud, men derimod har den ene fod dybt begravet i en fedtet æggekage vi kalder konkurs.

Så er det jo netop Sega, som vi kender dem :))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
LWSLWSSkrevet 30/04-03 11:58, rettet 30/04-03 11:58 
Ja de har jo ikke brug for ligefrem at købe sig til underskud!! :P hehe
Star SoldierStar SoldierSkrevet 03/05-03 09:34 
Fra TMB: - Psikyo announced that the company is not closing down as reported by the Arcadia magazine. Psikyo's parent company X-nauts mentioned that the report in magazine is erroneous, Psikyo will continue to develop game software for all major platforms.

Major platforms?, hvad har de mon gang i? (det føles som det er 100år siden de sidst udgav noget), hmmmm....
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
RJKRJKSkrevet 03/05-03 10:22 
Styr på det...! :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/10-03 10:34 
http://www.x-nauts.com/psikyo/company/history.html

- vil fortælle at deres seneste udgivelse er intet mindre end G-Taste Mahjong til PS2.... Hmm! Det er bare så super skuffende, når de nu har så mange andre fede serier at bygge videre på:

http://www.x-nauts.com/psikyo/product/index.html

Det eneste positive er vel, at de ikke lukkede.
Er der nogen af jer der har hørt om de har noget bedre i støbeskeen?
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
NaieraNaieraSkrevet 27/10-03 10:38, rettet 27/10-03 10:39 
De kunne jo bare gå i gang med at konvertere Strikers 1999 og Dragon Blaze til PS2, kunne de...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MarcusMarcusSkrevet 29/10-03 11:49 
Ironien var da forholdsvis tydelig :)
Jeg synes også det er ærgeligt. 2D spil er en fed ting :) Også ærgeligt at de laver Castlevania spil i 3d også.
2D er fint som det er :)
NaieraNaieraSkrevet 29/10-03 11:55 
?

Jeg mente seriøst at jeg gerne ville se de to spil konverteret. 2D shooters, helst med 2D grafik, kan man ikke få nok af. Man kunne lave nogle VILDT fede shooters til PS2, som det kan ses med dodonpachi DAI-OU-JOU. Shienryu er også kommet arkadeperfekt konverteret, mens efterfølgeren, der er i 3D, er temmelig kedelig.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
The DaneThe DaneSkrevet 29/10-03 12:41 
Som jeg ser det er et problem ved mange 3D (overførte) spil idag simpelthen at de ikke er overskuelige nok. Det kommer så også an på genren.
Ihvertfald ikke iforhold til hvad 2D er, eller tidligere spil i en serie.

Eks. kan jeg ikke se pointen i at man i det nye Leisure Suit Larry skal styre det i stil med GTA(3) - Simon 3D stank, og jeg gad ikke spille det i særligt lang tid grundet grafik og styring generelt.

Umiddelbart er 3D ok når brugt ordenligt (og man kan snurre rundt og se ting - hvis det er 3. person), men 2D er ikke noget der lige skal smides ud med det samme bare fordi det liiige skal "opdateres".
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 29/10-03 22:29 
Naiera >
Shienryu er også kommet arkadeperfekt konverteret, mens efterfølgeren, der er i 3D, er temmelig kedelig.

Shienryu 2 blev da i øvrigt annonceret til Dreamcast på et tidspunkt (lang tid siden). Er jeg gået glip af udgivelsen??? Hvor har du prøvet det > arkade?
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
Le RoofLe RoofSkrevet 29/10-03 22:40, rettet 29/10-03 22:44 
Det er lige kommet til PS2 (JAP) sammen med Shienryu 1...

The Shooting - Double Shienryu
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
NaieraNaieraSkrevet 29/10-03 22:53, rettet 29/10-03 22:54 
Shooting, The - Double Shienryu

Halløj ;)

Speaking of Play Asia, så har de lige fået XII Stag i Koreansk udgave ind til lige under $40.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig