X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

CS på Xbox


Svar
SolaegSolaegSkrevet 29/04-03 15:35, rettet 29/04-03 15:39 
På linket er der billeder og lidt information om CSX. Det ser ud som om, at det bliver ret fedt. Man for desuden SP fra Condition Zero(Efter hvad de siger)! Grafiken ser også ganske nydelig ud, men så må vi se om styringen bliver optimal. Nogen der ved, hvornår det kommer?

Bare vi får en god fps over XBL, og det ikke bliver muligt med at bruge cheats.

*(Skal lige advare jer; det tager en evighed, før billederne kommer)*

Edit: Skal lige siges, at siden jeg linker til bare er til GR. Derfra kommer de to links.

Gå ind på de to links!
PriestPriestSkrevet 29/04-03 16:18 
Det skal nok blive interessant. Jeg ville dog hellere spille DoD på min Xbox, hvis jeg havde mulighed for det.
quadquadSkrevet 29/04-03 16:30 
Tskkk DoD skal spilles på en PC, der kan man simpelhen ikke bruge en controller...
AmbyAmbySkrevet 29/04-03 16:31 
Det sagde man da vist også om Diablo i sin tid ? :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PriestPriestSkrevet 29/04-03 16:35 
Wagner >
Tskkk DoD skal spilles på en PC, der kan man simpelhen ikke bruge en controller...

Man kan godt bruge en controller til CS men ikke til DoD?
Er du fuld?
quadquadSkrevet 29/04-03 16:51 
Man kan heller ikke bruge en controller til CS, har jeg også sagt længe...

Og jeg tror ikke jeg er mere fuld end jeg plejer at være?
Ya naughty priest!
PlaykidPlaykidSkrevet 29/04-03 17:12 
Jeg er sikker op styringen bliver god, uden tvivl. Det handler bare om at lave den ordentligt;)
God hvis CSZ bliver inkluderet, for man bliver jo nok træt af kun Mp på et tidspunkt, men grafikken er ikke værst, dog heller ikke super god.
Men det skal nok bliver sjovt at se hvad de får bikset sammen...
Spiller nu: Halo 3
ComradeComradeSkrevet 29/04-03 18:10 
Vil nu hellere ha' set BF1942 på Xboxen, men hva..

CS bliver sikkert ganske sjovt, men jeg har spillet det rimelig meget til PC så derfor gider jeg ikke gøre det på Xbox, selvom det nok skal være anderledes end PC-versionen.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/04-03 18:49 
Enig i at BF42 giver mere mening på konsol. Så kan det være at jeg endelig kan lære at styre de fly :)
SolaegSolaegSkrevet 29/04-03 18:49 
Er der nogen, der ved, hvornår CSX udkommer til Xbox? Det kunne være fedt, hvis det udkommer på Xbox før pc. Så skal jeg drille alle Cs-nørderne! ;-)
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/04-03 19:47 
CS til Xbox kommer ikke tiL PC.... Det er fuldkommen forstågligt at nogen af jer ikke gider at fyrre 600 af for et mod med en Quake 2 engine der er 4-5 år gammel...... Men det du betale for er CS:CZ.... Forskellen vil så også være at der er kommet nye mindst fem nye multiplayer maps, nye skins og to nye våben!

.... Så er der også kommet nye lyseffekter og forbedret 24 textures!

.... Jeg har aldrig været CS fan, men er sikker på at det nok skal blive fedt for fans.. Måske køber jeg det selv hvis det skulle blive rigtig fedt!

Men alt for PC versionen vil være der. Jeg håber personligt at de tager tid til clan rankings, måske custom soundtrack og mulighed for at lave sine egne spray tags:)

Der går også rygter om at Valve også vil lade spillet være et redskab til selv at lave en form for mod.. Det lyder dog usansynligt, og vist der er sandt er det måske nærmere at lave sin egen skin!

Det er også cool..... Den feature der ser sgu fed u i MotoGP2 med de sygfe logoer:O
Well crucify the insincere tonight...
ChronoChronoSkrevet 29/04-03 19:58 
King Chaos >
Enig i at BF42 giver mere mening på konsol. Så kan det være at jeg endelig kan lære at styre de fly :)

Du skal bare sætte et joypad til din pc. Jeg styrer flyene med et N64-joypad og det er 100 gange nemmere på den måde. En ven bruger et DS2 med samme resultat.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
tastasSkrevet 29/04-03 20:22 
Det er faktisk Q1 engine den køre på ;)

Troede selv at det var Q2, men i en diskussion på et andet forum blev der henvist til Valve som netop selv bekræftede at spillet kørte med Q1 engine og ikke Q2 som ellers var den gængse opfattelse.

Fantastisk hvad de har presset ud af den!
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/04-03 22:29 
Det kan ikke passe! Du kan besøge alle HL sites, om at HL køre på en tweaket HL2 engine.... Kan jeg tydelig huske de praled emed tilbage i 98:)
Well crucify the insincere tonight...
enfenenfenSkrevet 29/04-03 22:57 
Half-Life/CS bruger en kraftigt modificeret Quake1 engine. Det er der ingen tvivl om.
What is the Matrix?
SolaegSolaegSkrevet 30/04-03 16:42 
Endnu flere oplysninger:

Just right here!
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/04-03 18:15 
Det lyder sgu sygt........


"Another exciting feature of Counter-Strike for the Xbox will be the support for Clans. You’ll be able to create your own clans’ logos and then during matches you or any member of your team can spray the clan’s logo on any surface in the level. If you have played CS for the PC you know what it is and how it feels."


"Yes, for the very first time in console video gaming Microsoft, Valve and Ritual Entertainment will offer tools for you to create new mods for Counter-Strike and design new maps, weapons and characters models. Once you complete the project, you’ll be able to submit it to Valve, who will test the project following strict procedures and release them as downloadable content through Xbox Live."

..... Ehhhh......:O

Er noget af dette sandt?
Well crucify the insincere tonight...
SolaegSolaegSkrevet 30/04-03 21:34 
Jeg bliver ikke ked af det, hvis det er...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig