X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt spil fra Deadline - Overdose


Svar
HeroldHeroldSkrevet 28/12-04 01:56 
Deadline har endelig annonceret titlen på deres hemmelige spi, der har været under udvikling i to år.

Navnet bliver Overdose, og spillet bliver part GTA, part Max Payne.

Målet er ultimativt at sælge 1 million eksemplarer på Xbox, PS2 og pc, og i sidste ende vælte IOI af pinden som danmarks førende udvikler, samt at blive en del af et af de store firmaer derude.

Hvad tror I? IOI ligger ikke på min top-liste lige for tiden, med de to sidste Hitman-spil, så der skal IMO ikke meget til at nå derop. Jeg håber dog på comeback med bloodmoney.

Overdose annonceret
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 28/12-04 11:31, rettet 28/12-04 11:37 
Tak for info. Der var også en større artikel i Berlingske igår om den danske spiludvikling (og Overdose) generelt.

EDIT: Kildeangivelsen var sørme Berlingske :P

Deadline Games, Overdose:
http://www.berlingske.dk/it/artikel:aid=520644/

Spiludviklingen generelt
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HyakotakeHyakotakeSkrevet 28/12-04 11:35 
Mon spillet udkommer til den lovede dato? Bwahahaa, Deadline, haaa... oh sorry :-)

Men fedt at se, at danskerne prøver at komme ind på verdensmarkedet.
jaesjaesSkrevet 28/12-04 14:10, rettet 28/12-04 15:56 
Grundkonceptet er lidt mjah, men at det foregår i Mexico, bliver forhåbentlig et frisk pust.
ChronoChronoSkrevet 28/12-04 15:45 
Så vidt jeg husker er tidligere MSN-anmelder Christian Güttler ansat som leveldesigner. Det bliver spændende at se om en anmelder kan lave gode spil :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KilroyKilroySkrevet 28/12-04 15:55 
Jeg var forbløffet over at Berlingske var sådan med på beatet. Jeg holder selv Berlingske fordi det er en god avis, men de er ikke ligefrem fremme i skoene mht. it. For et par uger siden kunne de berette om det nye klassifiseringssystem for spil, Pegi, det som gamere i europa nu har været bekendte med siden det blev indført for omkring et halvt år siden eller mere. Bravo for at være med, Berlingske;)
Kilroy Was Here
HeroldHeroldSkrevet 28/12-04 17:07 
Haha, PEGI er faktisk lige blevet ét år :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Per SPer SSkrevet 28/12-04 17:32 
Den PEGI artikel var mere henvendt til dem som kun perifert beskæftiger sig med spil (forældre).

De fleste kender jo intet til PEGI mærkningen.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig