X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Lidt HP-printer hjælp....


Svar
millenniummillenniumSkrevet 19/12-04 19:23 
Jeg har netop fået opdateret mit MacOS til Panther, og det kører jo strålende. Men én mystisk ting er dukket op. Jeg kan ikke printer længere.
Min printer er en nyere HP printer, og der sidder en original patron i, som jeg har fyldt op med refill-kanyle. Men nu siger printer-programmet at der ikke er noget ink i patronen, uanset hvad. Jeg kan printe test-sider ud uden problemer, men ikke andet. Den nægter at printe fra andre programmer, da den påstår at patronen er fuldstændig tom.
Nu tænker jeg om HP har strammet deres sikkerhed, ved at indhente blæk-data fra patronen, og hvis den siger '0' så vil den slet ikke printer. (Mystisk at det fungerede fint under OS 10.2) Så kan man blive tvunget til at købe deres (alt for dyre) patroner.

Kan det passe? Nogen der har hørt om det/kender lidt til det....?
The medium is the message.
KTCKTCSkrevet 19/12-04 19:54 
Det er korrekt, at blæk-indikatoren er blevet elektronisk på mange af de nye patroner, men i mange tilfælde kan man hente programmer til at hacke dem, så blækniveauet bliver sat til fuld igen.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig